Lansiranjem GT-R-a Nissan je jasno naznacio da mu je prilikom razvoja u fokusu bila Porscheova 911-ica, a da su se ugledali na jedan od najpopularnijih sportskih automobila današnjice, jasno govori i strategija diskretnih unapredivanja koje popularna godzilla prolazi iz godine u godinu.
Legendarna 911-ica, vjerovali ili ne, u aktualnom izdanju serije 997 proizvodi se u više od 20 razlicitih varijanti , a sad je Nissan za GT-R modelske godine 2011 najavio cak šest izvedaba - Pure, Black, Premium, Spec V, EGOIST, i specijalno za stazu - "Club Track".
Sve verzije pogoni 3,8-litreni biturbo punjeni V6 koji snagu integralno prenosi na sva cetiri kotaca putem automatiziranog mjenjaca s dvije spojke i šest stupnjeva prijenosa.
Dorade na aerodinamici automobila utjecale su na 10-postotno povecanje sile prianjanja, a za poboljšanu prijemljivost (kao da je iste dosad manjkalo) trebali bi se pobrinuti unaprijedeni, kruci ovjes, kao i set guma Dunlop SP Sport, s mekšom komponentom, omotanih na lakše, 20-colne aluminijske naplatke.
Preinake na eksterijeru ukljucuju LED dnevna svjetla te nove branike, dok je interijer profitirao od kvalitetnijih materijala, novih kontrolnih uredaja, kromiranih elemenata i novih sportskih, kožom presvucenih sjedala.
Pod poklopcem je motor kojemu je snaga uvecana manjim zahvatima na 530 KS i 612 Nm.
Club Track namijenjen je iskljucivo pojedincima s trkacim aspiracijama. Nissan ce navodno za ovaj model nuditi pregršt trkace opreme, a vlasnicima ce biti omoguceno da se cak i natjecu u specijalno organiziranim dogadajima te da budu poducavani od strane profesionalnih vozaca.
Verzija EGOIST (poznata i kao Spec M) donosi luksuz u obliku kožom presvucenog interijera koji ce kupci moci birati u cak 20 razlicitih nijansi, a tu je i BOSE audio sustav kalibriran za maksimalni ucinak na vozaca, titanijski ispušni sustav i stražnji spojler od ugljicnih vlakana.
Novi GT-R biti ce dostupan pocetkom iduce godine.