Aston Martin radi neke od najpoželjnijih i vizualno najatraktivnijih automobila današnjice, no premda ce malo kojem ljubitelju automobila puls ostati uravnotežen nakon pogleda na Vantage, DBS, One-77 ili Vanquish, vecina ce se složiti da britanska marka ne odabire najbolje mjesto za smještanje motora V8 i V12.
Ekipa iz Gaydona motor uvijek postavlja sprijeda, što savršeno odgovara grand tourerima, no ne i superautomobilima.
Postoji razlog, naime, zašto trkaci automobili u Le Mansu, pa i Formuli 1 imaju centralno postavljeni blok motora. Aston Martin motor postavlja sprijeda ponajviše zbog arhitekture platforme na kojoj grade sve svoje automobile, no da tome ne mora biti tako dokazuje nam trojac Danaca iz HBH-a.
Jesper Hermann, Christian Brandt i Torben Hartvig nisu nikakvi amateri, decki se vec mogu pohvaliti projektima kao što su Kleeman GTK i Zenvo ST-1, a za svoje posljednje djelo, Aston Martin Bulldog GT, sami su razvili šasiju, presvukli je aluminjskom karoserijom, te u sredinu položili šestolitreni motor V12 iz Vantagea koji pomocu dva kompresora istiskuje dijabolicnih 666 KS.
Danci vjeruju da je to dovoljno da njihova kreacija inspirirana trkacim Astonom LMP1 pojuri do 100 km/h za manje od cetiri sekunde i sve do maksimalca od 300 km/h, što nama djeluje pomalo konzervativno.
HSH ce proizvesti samo jedan primjerak, a valja spomenuti da ce kupac s automobilom dobiti i polovinu autorskih prava, što znaci da ce moci birati želi li posjedovati unikatni model ili ce proizvesti ogranicenu kolicinu te zaraditi na razlici. Mi potajno navijamo za ovo potonje.