YouTube je predstavio najradikalniji redizajn do sada, s ciljem da ovaj internet servis postane više nalik televiziji.
Cijeli redizajn usmjeren je prema tome da natjera korisnike da troše više vremena na stranicama YouTubea, nastojeci tako, dakako, povecati prihode od oglasa.
Dio je to Googleova plana da tri milijarde pregledavanja YouTube videa dnevno i tjedno tri milijarde pregledavanja videa koji prikazuju oglase - pretvori u glavni profitni centar kompanije. Google nikada nije otkrio prihode koji se odnose na YouTube, no nezavisni izvori procjenjuju da bi YouYube mogao prikupiti 1,6 milijardi dolara samo u ovoj godini.
Redizajn YouTubea usmjeren je na kanale, umjesto na pojedinacne videozapise. Svaki korisnik moci ce kreirati svoj vlastiti kanal, a zatim objaviti svoj vlastiti video ili kreirati kompilaciju od svojih najdražih videa s YouTubea.
Korisnicki kanali bit ce tretirani isto kao i kanali iz profesionalnih izvora kao što su Thomson Reuters ili Madonna. Prošli mjesec Google je najavio više od 100 novih ekskluzivnih kanala na YouTubeu za cije je pokretanje utrošio više od 100 milijuna dolara.
Uvodenje YouTube kanala takoder je dio veceg redizajna koji je prošli mjesec predstavio i Google TV.