Dionica od Bršcaka do Rockog Polja u cetvrtak ujutro otvorena je za sav promet, devet dana prije predvidenog roka, a daljnja rekonstrukcija ovog tranzitnog pravca odvijat ce se pod privremenom prometnom signalizacijom uz naizmjenicno puštanje prometa semaforima.
Sanacija najkriticnije, 1.685 metara duge dionice pocela je krajem rujna. Zahvat vrijedan oko cetiri milijuna kuna trebao bi biti dovršen do kraja godine. Investitor su Hrvatske ceste, a izvodac radova GP Krk.
Prilikom rekonstrukcije primijenjena je tehnologija hladnog recikliranja materijala pa je 27. listopada dionica Bršcak - Rocko Polje bila zatvorena, a promet se odvijao zaobilazno.
Preostaje još urediti bankine i rigole te izgraditi dva nova autobusna stajališta s nadstrešnicom u samom Bršcaku.
Na inicijativu Grada Buzeta i Policijske postaje, do kraja godine sanirat ce se još jedna kriticna dionica, a to je potez kod Ciriteža gdje je takoder bilo prometnih nezgoda.
- U dogovoru s Upravom HAC-a, 2012. godine uslijedit ce nastavak radova od Žulici do Lupoglava, a 2013. od prvih semafora u Buzetu do Podrecaka, prema granicnom prijelazu Požane.
Državnu cestu Buzet - Lupoglav zbog prošlogodišnje crne statistike prozvali su cestom smrti. Zbog dotrajalog i oštecenog kolnika duž cijele ceste, u pet godina zabilježene su 144 prometne nesrece. Samo su lani na njoj smrtno stradala tri vozaca.