Otvorena cesta do Rockwoola, vozaci kamiona kažu da je uska

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Pristupna prometnica tvornici kamene vune Rockwool Adriatic asfaltirana je prije Božica, a za koji dan bit ce dovršeni svi popratni radovi, doznajemo iz Gradevinskog poduzeca Krk, izvodaca radova.

Istovremeno autoprijevoznici koji kamionima svakodnevno prolaze makadamom uz novu prometnicu ocjenjuju da je cesta uska i da se dva šlepera na zavoju nece moci mimoici.

Gradnja ceste duge 400 metara i vrijedne 6,5 milijuna kuna pocela je pocetkom studenoga i, prema ugovoru s investitorom i vlasnikom zemljišta, državnom Agencijom za upravljanje državnom imovinom (AUDIO), trebala je biti dovršena za tri mjeseca, tj. pocetkom veljace.



U AUDIO-u su nam potvrdili da se racunalo na zimske uvjete, ali vrijeme je bilo izuzetno povoljno pa su se radovi ranije primakli kraju.

Nakon što dobiju potvrdu o završetku radova, ishodit ce uporabnu dozvolu i prikupiti potrebnu dokumentaciju te s Rockwoolom sklopiti ugovor o pravu korištenja ceste, kao i s drugim buducim investitorima u poduzetnickoj zoni Pican - Jug.

Rockwoolu je odgovarajuca pristupna cesta posljednji uvjet za dobivanje dozvole za rad tvornice pa ga vijest o ranijem dovršetku može samo radovati, ali u tvrtki nisu željeli davati nikakve komentare jer se radi o objektu koji nije njihovo vlasništvo.

Jednaka šutnja dolazi i iz Opcine Pican koja je neizgradenu cestu držala kao izvrsno oružje u borbi protiv tvornice.



Cesta na svom pocetku i kraju ima dva vrlo oštra zavoja o kojima se medu vozacima pocelo govoriti da su preuska za mimoilaženje šlepera. Test koji smo u srijedu izveli kamionima s gradilišta pokazao je da trasa nije ugodna za vožnju pri istovremenom nailasku. Imali smo srece da je u tom trenutku naišao šleper koji je pokazao kako sijece zavoj.

Dnevno u tvornicu ude i iz nje izade 50-ak kamiona s prikolicom pa se prometni cep zbog kolona stvara i sada, na makadamskoj cesti koja nema rubova.

Vozaci kažu da je u smjeru tvornice trebalo izgraditi još jednu traku za vozila koja cekaju na ulazak u tvornicki krug jer, ako neko vozilo krene obilaziti kolonu, a iz suprotnog smjera naide drugo, jedino rješenje bit ce djelomicna vožnja po nogostupu.

Prometnicu je projektirao pulski Via Ing, ali njihovo objašnjenje za ovakav projekt nismo uspjeli dobiti buduci da je tvrtka na kolektivnom godišnjem odmoru. (Robi SELAN)

CIJELI TEKST MOŽETE PROCITATI U TISKANOM IZDANJU GLASA ISTRE OD SRIJEDE.


Podijeli: Facebook Twiter