Dnas je započeo službeni dio desetog, jubilarnog izdanja Weekend Media Festivala, poznatog po tome što u gradu svete Eufemije, u prostoru bivše Tvornice duhana Rovinj okuplja vodeće ljude i stručnjake u komunikacijskoj industriji i poslovnom svijetu. Rovinj je danas mjesto četverodnevnog susreta (21. do 24. rujan) u kojem se govori i podučava o novim trendovima, nude rješenja za poslovne probleme, skupljaju informacije i stvaraju veze. Upravo, to najveće regionalno okupljanje poduprto je i konkretnim brojevima- 4.500 posjetitelja koje očekuje nevjerojatna brojka od 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje pripremaju zanimljivi govornici iz čitavog svijeta.
Tradicionalno, ni ovaj 10. po redu Festival nije otvoren službenim govorom ni presijecanjem vrpca. Očekivano, kao i za prošlih edicija u različitim je dvoranama i istovremeno održavan raznolik i bogat program, među kojima i zanimljiva rasprava Srđana Šapera iz McCann Grupe i direktora festivala Tome Ricova o aktualnim pitanjima iz područja marketinga, politike i glazbe, odnosno o tome je li sport dobar posao pod nazivom "Win-Wini". Također, u dopodnevnim satima odlično je bila posjećena rasprava o budućnosti i razlozima slabije zastupljenosti američkog TV programa koji, kako se čulo gubi utrku, odnosno gledanost u udarnim terminima jer ih "pojedu" besplatni programi ali i domaće serije koje se u dvije minute ne mogu "skinuti" i gledati na piratima.
Tijekom sutrašnjeg dana, također valja obratiti pažnju na atraktivan program, među kojim izdvajamo razgovore na temu Novinarstvo 21. stoljeća, Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitat, kao i još uvijek vruću temu - Agrokor naš svagdašnji. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)