Jeep je svom terencu Compassu zategnuo bore, preuzevši nekoliko dizajnerskih rješenja s Grand Cherokeea.
Dobio je novi poklopac motora, redizajniranu rešetku hladnjaka i svjetlosne sklopove. Straga se istice novi krovni spojler, a cjelokupan dojam podižu atraktivni 17-colni aluminijski naplatci.
U unutrašnjosti se smjestio novi središnji naslon za ruke, modificirani upravljac i udobnija sjedala.
Motorizaciju predstavljaju dva benzinska agregata. Osnovni cetverocilindraš obujma dvije litre isporucuje 158 KS i 191 Nm okretnog momenta, uz prosjecnu potrošnju od 9,5 litara na 100 km.
Snažniji 2,4-litreni cetverocilindricni benzinac isporucuje 172 KS i 223 Nm uz jednaku potrošnju kao i slabiji motor, što je postignuto ugradnjom sofisticiranog sustava upravljanja ventilima (VVT).
Motori su upareni s peterostupanjskim rucnim mjenjacem, odnosno opcijskom CVT automatikom. Automobil standardno dolazi s pogonom na prednje kotace, a moguce je uz doplatu dobiti i integralni pogon na sva cetiri kotaca.
Cijene redizajniranog Compassa zasad nisu poznate, no u prodaji se ocekuje za koji dan.