Ostali bez rezervacija zbog isključenih telefona

Tina Martinis Cittar i Ivan Božić (K. FLEGAR)
Tina Martinis Cittar i Ivan Božić (K. FLEGAR)

Hotel Villa Cittar u centru Novigrada, jedan od najpoznatijih obiteljskih hotela u Istri, i pansion Kolo u obližnjem naselju Kršin gotovo su dva mjeseca bez telefona. Telefonske su im linije, prema priči njihovih voditelja Tine Martinis Cittar i Ivana Božića, bez ikakve najave isključene 23. ožujka te im je u vrhuncu predsezone, za cijelih uskršnjih blagdana i produženog vikenda u vrijeme 1. maja onemogućen kontakt s gostima.

Problem je za Villu Cittar konačno riješen u petak, ali pansion Kolo, doznajemo od Božića, ne samo što je još uvijek telefonski izoliran, već posljednja dva tjedna više nema ni internetsku vezu. Doduše, Božić nas je obavijestio da su djelatnici HT-a jučer napokon došli u pansion Kolo i prionuli rješavanju problema, no do objave članka nismo uspjeli saznati je li ponovno uspostavljena linija.

- Jednostavno ne mogu vjerovati da se tako nešto događa u 21. stoljeću, kad gotovo u svakom djeliću svijeta možete slobodno telefonirati i spojiti se na internet. Ono što znamo je da su telefoni isključeni zbog prelaska na novu, suvremeniju tehnologiju, za što smo i potpisali zahtjev, ali nas o isključivanju telefona, posebno na tako dugo vrijeme, nitko iz Hrvatskog Telekoma nije upozorio. Da sam znao što nas čeka, sve bismo bili ostavili po starom. Barem su stvari funkcionirale! Dosad sam ih zvao tisuću puta. Svaki put dobijem drugog operatera i svaki je put to ista procedura, kažu mi da ostavim kontakte i da će uputiti požurnicu. U jednom trenutku su mi rekli da je naš zahtjev storniran. Ne znam zašto je do toga došlo i nitko nas ni o tome nije obavijestio. Posebno me bacilo van takta jedno od objašnjenja o tome zašto sve to toliko dugo traje. Rekli su da smo predaleko od centrale! Pa ne živimo u nekoj pustinji bez prometnih komunikacija na kraju svijeta! Kršin je samo nekoliko kilometara od Novigrada, izjadao nam se Božić, koji se na poziv novinarima odlučio nakon dugotrajnih pokušaja da u kontaktu s nadležnima riješi problem.

Napomenuo je i da je zamolio operatere da mu prebace pozive na mobilni telefon, ali su mu rekli da je takav zahtjev trebao dati prije isključenja. "Ali kako sam mogao dati prije, ako mi nikad nisu javili da će telefon isključiti!?", ukazao je na apsurdnost situacije. (K. FLEGAR)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter