Osjetite Facebook s marketinške strane

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Zašto je Mark Zuckerberg, simpaticni i normalni mladic (danas ima 25 godina), odlucio da pokrene taj Facebook? Kako je izgledao 'prvi' Facebook? Koliko stotina tisuca dolara je placeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebooku? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vjecita enigma - koliko Kerum zaista ima 'prijatelja'?

Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitvno jedna od najposjecenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebooka tu je i sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis, koji je od 2008. do 2009. okupio preko 7 milijuna korisnika.

S obzirom na podatke o broju korisnika, možemo reci da bi internetska kampanja kroz društvene mreže i medije bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje prolaze kod domacih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebooku, a ni ne znate kome se obratiti - sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunca iz internetske marketinške agencije Httpool zavirit ce u 'Facebook backstage' te otkriti šokantne i zanimljive podatke.

Kako se kroz primjenu "pametnog internetskog marketinga" putem društvenih mreža možete izdvojiti od konkurencije možete saznati od Igora te ostalih predavaca na nadolazecoj konferenciji Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova spremane za 19. 11. 2009. (cetvrtak) u zagrebackom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvecoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22 posto slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama!

Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeced dana, 20.11.) te veliki Web::Party u Ham Ham centru (isto 20. 11., navecer) gdje ce se održati i The Best off Miss Interneta, uz odlicnog DJ-a koji ce vas zabavljati do kasnih nocnih sati.

Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji bit ce i 'Financijska ucinkovitost marketinških aktivnosti' koje ce održati Vladimir Budija iz racunovodstvenog ureda TENA BE, a koje ce odgovoriti na pitanje - kako najjednostavnije analizirati ucinak razlicitih marketinških aktivnosti.

U sklopu programa društvene odgovornosti Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa, te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga, organizira i mnogo nagradnih igara na Facebooku, Twitteru te na razlicitim portalima gdje, osim ulaza na konferenciju, možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon te wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.

Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog ucilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te broncanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.

Medijski konferenciju prate renomirani mediji: Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, casopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoc konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.

Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.

Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan dogadaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.


Podijeli: Facebook Twiter