Orihi: Oldtimeri i mototrka na prstenac

Zanimljiva mototrka na prstenac (T. GRBIĆ)
Zanimljiva mototrka na prstenac (T. GRBIĆ)

Gotovo 100 vozila iz prošlosti okupiralo je centar Orihi u povodu proslave dana mjesta. Naime, već 13. godinu organizira se Oldtimer's day koji je u subotu okupio 70-ak oldtimera iz Istre, Slovenije, Italije, Dalmacije i susjedne Primorsko-goranske županije. Birao se najstariji i najljepši oldtimer te, prvi put ove godine, oldtimer za pet, kao i najstariji i najljepši motocikl.

Najstariji oldtimer je fiat balilla iz 1934. vlasnika Oriana Vitasovića iz Vodnjana, najljepši fiat balilla iz 1934. čiji je vlasnik Guerino Barbieri iz Rovinja, a oldtimer za pet je fiat 500C belvedere (topolino) iz 1952. vlasnika Branka Barbića iz Brseča. Najstariji motocikl je zündapp, njemački vojni motor iz 1940. čiji je vlasnik Dušan Sokolović iz Funtane. Najljepši motor je motom iz 1957. vlasnika Marjana Bančića iz Trsta.

Na 4. Oldfićo Dayu izabran je fićo za pet, a to je zastava 750 iz 1975. vlasnika Maria Radetića iz Barata. U Orihima se okupilo 20-ak fićeka čija su godišta između 1970. i 1980., a najstariji je fićo iz 1962. Nenada Gržančića iz Veprinca. Oldtimere i fićeke birao je žiri u sastavu: Dario Rojnić (predsjednik), Dean Paus, Dalibor Paus i Elvis Pavlić.

Zanimljivo je bilo i natjecanje u najsporijoj vožnji motorina, što je puno teže nego kad se nagazi na gas. Najsporije je uspio do cilja doći Ivan Rabar sa svojom Vespom Rally iz 1968.

Nakon razgledavanja starih auta i motora krenulo se u 20-ak kilometara dugu panoramsku vožnju: Orihi, Petehi, Pavlići, Grandići, Ivanošići, Želiski, Barban, Bateli, Glavani, Šajini, Škitača, Trlji, Orihi.

Uslijedila je zanimljiva Mototrka na prstenac na koju su se prijavile 23 posade. Vozile su se tri vožnje, a u treću nisu išle one posade koje su imale nula bodova, tako da su otpale njih tri. Budući da su kopljanici bili izvrsni, moralo se ići u pripetavanje jer su dvije posade pogodile po dvije sride i osvojile šest punti, a dvije posade su osvojile sedam punti tj. pogođene su dvije sride i jedan punat. Posade sa šest bodova borile su se za treće mjesto koje je osvojila posada u sastavu Alen Cvitić i Vinko Vitasović.

Pripetavanje ekipa sa sedam bodova iznjedrilo je drugo mjesto ekipe u sastavu Ivan Paus i Slaven Kisić, koji su u glavnoj trci pogodili dvije te u pripetavanju isto dvije sride. Prvo mjesto osvojila je posada s kopljanikom Slavenom Mošnjom iz Orihi i vozačem Mladenom Bileom iz Bičići. Oni su u glavnoj trci pogodili dvije sride i u pripetavanju tri. Za osvojeno prvo mjesto dobio se pršut, za drugo CD prijamnik za auto i za treće frižider. Simpatičnu nagradu za četvrto mjesto dobili su Aleksandar Ujčić i Ervin Biletić, koji su u glavnoj trci pogodili dvije sride, a to su bile dvije glavice kupusa koje je tijekom panoramske vožnje oldtimera, motocikala i fića donirao Drago Kolić iz Želiski i tako postao 44. sponzor fešte. (T. GRBIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter