Iako to nije bilo planirano, dva od ukupno četiri trajekta u seriji, koji se u pulskom Uljaniku grade za Jadroliniju, bit će prebačeni u riječki 3. maj na čijim će se navozima obaviti opremanje i završna probna testiranja brodova.
Razlog su problemi u gradnji i kašnjenje u odnosu na ugovorene rokove zbog čega je sasvim moguće da sva četiri trajekta neće biti dijelom bijele flote u ovoj turističkoj sezoni.
Prvi trajekt trebao je biti isporučen u drugoj polovici veljače, a drugi u prvoj polovici ožujka, ali je prvi trajekt u Uljaniku porinut tek 25. siječnja, a drugi 8. veljače. Treći brod u seriji porinut je u Puli ovog vikenda, te se neslužbeno doznaje, kako će već za desetak dana biti dotegljen u Rijeku.
Posljednji bi trebao biti porinut 5. travnja i nakon toga će se donijeti odluka o vjerojatnom prebacivanju u "3. maj" tako da ta odluka još nije definitivna.
Postavljanje sustava cjevovoda, kabela, klime, ventilacije, nautičke opreme i opremanje putničkog salona samo su neki od poslova, koji će se obaviti u riječkom škveru, gdje ima dovoljno slobodnih kapaciteta, ali i financijskih mogućnosti za finiširanje posla vrijednog ukupno 32 milijuna eura za sva četiri broda. Utoliko bi i 3. maju trebao pripasti značajan dio ugovora, jer je posao opremanja vrjedniji od gradnje trupa obavljene u Puli.
Unatoč dvojbama oko poštovanja rokova, koji su bili cilj kad se u proljeće prošle godine potpisivao ugovor, u Uljanik grupi jučer su ustvrdili da će sva četiri trajekta, pojedinačnog kapaciteta od 616 putnika i 145 vozila, nacionalnom putničkom brodaru biti isporučena u lipnju.
- Trajekti će biti spremni za ovu sezonu, rezolutan je direktor Uljanikove tvrtke Poslovno-informacijski sustavi Hrvoje Markulinčić. Pojasnio je kako će moguće neka od Jadrolinijinih novogradnji biti isporučene i prije, ali da je lipanj definitivno zadnji "deadline" za sva četiri trajekta.
Markulinčić je negirao glasine da se opremanje trećeg, a moguće i četvrtog Jadronijinijog trajekta seli u 3. maj zbog trenutno boljih financijskih mogućnosti riječkog brodogradilišta. (D. PAJIĆ, O. ANTEŠIĆ/Novi list)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.