Na 80. sajmu automobila u Ženevi Opel ce predstaviti svoj konceptni automobil Flextreme GT/E. Krasi ga "zelena" tehnologija, ekspresivan dizajn i ucinkovite, ekološki prihvatljive performanse.
U Opelovoj strategiji za postizanje manje ovisnosti o fosilnim gorivima elektricna energija ima kljucnu ulogu. Konceptni Flextreme GT/E dugacak 4,7 metara pokazuje kako se tehnologija elektricnog vozila s produljenim dosegom (extended-range electric vehicle, E-REV) može upotrijebiti pri konstrukciji velikog ili vozila srednje velicine, kao i kompaktnih automobila kao što je najavljena Ampera.
Opel ovu strategiju naziva "neogranicena e-mobilnost", odnosno prilagodavanje visokoucinkovitog E-REV pogonskog sustava, koji nema ogranicenja kakva ima napajanje iskljucivo baterijama, raznim vozilima iz razlicitih tržišnih segmenata.
Svrhovit dizajn takoder omogucuje da Flextreme GT/E postigne željeni koeficijent otpora zraka od samo 0,22 što mu pak pomaže da dosegne maksimalnu brzinu od preko 200 km/h i bude štedljiv s energijom kako bi mu doseg bio što dulji. Vizualni elementi koji se isticu su nizak i širok stav, prednja i stražnja svjetla u obliku krila, prepoznatljiv prednji dio i rešetka, plutajuci C-nosaci i snažan, skulpturalan oblik karoserije.
Pristup kabini dodatno je olakšan usvajanjem koncepta vrata sa šarkama na stražnjoj strani, što je evolucija Opelovog koncepta FlexDoors korištenog kod nove generacije jednovolumena Meriva.
Ovo ucinkovito konceptno vozilo takoder ukljucuje GM-ov revolucionarni pogonski sustav E-REV prethodno razvijen za Opel Amperu. Flextreme GT/E pokazuje svestranost ove tehnologije koristeci je u vecem formatu srednje velikog vozila.
Usprkos vecim dimenzijama i maksimalnoj brzini vecoj od 200 km/h, Flextreme GT/E bi trebao imati slicne performanse kao Ampera: vozni doseg na baterijski pogon od 60 km bez ikakve emisije ispušnih plinova te ukupan doseg preko 500 km. Prosjecna potrošnja goriva procijenjena je na 1,6 l/100 km, a emisija ugljicnog dioksida bit ce ispod 40 g/km.
Za razliku od hibridnog vozila, kotaci Flextremea GT/E u svakom su trenutku pogonjeni elektricnom energijom. Pri uobicajenim putovanjima do 60 km energija se dobiva iz litij-ionske baterije u obliku slova T koja je smještena ispod podnice i stražnjeg sjedala.
Konstruktori su uklonili svaku mogucnost strahovanja zbog "ostanka na cesti" uslijed pražnjenja baterije. Mali benzinski motor-generator pali se automatski i bez znanja vozaca u trenutku kad se baterija isprazni. U ovom nacinu rada se doseg povecava na nešto više od 500 km sve dok se punjiva baterija ponovno ne napuni ili se automobil napuni gorivom.
Elektromotor u ovom nacinu rada daje znatnih 370 Nm trenutnog okretnog momenta što osigurava dinamicne performanse, a ubrzava automobil od 0 do 100 km/h u manje od 9 sekundi.