Uz ukupno čak 61.000 mogućih varijanti vanjštine i gotovo 82.000 unutrašnjosti te vrhunski informacijsko-multimedijski sustav IntelliLink, trendovski gradski opel adam pravi je prvak individualizacije. No, to Opelu nije dovoljno. Na ženevskom sajmu automobila pokazat će da istražuje načine daljnjeg povećanja mogućnosti individualizacije adama, i to studijom urbanog malog crossovera nazvanom rocks.
Novom karoserijom s trima vratima, dužine 3,7 metara, snažnim proporcijama, modernim dizajnom i mogućnošću vožnje pod vedrim nebom, može otvoriti i posve nov segment na tržištu, na kojemu dosad nije bio prisutan nijedan proizvođač.
Rocks je namijenjen svima koji traže osobnu slobodu izvan utabanih staza i izvan gradskog okruženja. Još širi i viši na kotačima, čvršći i kompaktniji izgledom i nudeći slobodan pogled na nebo iznad, on ilustrira još jedan dodatni aspekt adamova jedinstvenog programa personalizacije.
Podignut za 15 mm, uz 20 mm širi razmak između kotača, inspiracija za stvaranje sportskog urbanog koncepta bili su agilni sportaši koji se bave disciplinom zvanom "parkour" i koriste gradove kao svoja igrališta, dajući im novu dimenziju. Njegov je izgled naglašen impresivnim "štitnicima za laktove i koljena", odnosno zaštitnim oblogama na bočnim dijelovima, zaštitnim pločama te ispušnom cijevi smještenom na sredini, u OPC-ovskom stilu.
Ženeva će ga otkriti u još uvijek konceptnom izdanju, no očekuje se da bi se već ove godine mogao naći i u redovnoj proizvodnji. (NL)