Opcina ce placati Pulaprometu, ali ne retrogradno

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

"Nažalost, nema nikakvih pomaka u povratku dijela nekadašnjih autobusnih polazaka radi vec više puta objašnjenih razloga," stoji u dopisu koji nam je poslao direktor Pulaprometa Igor Škatar odgovarajuci na upit u kojoj su fazi pregovori s Opcinom Fažana oko vracanja reduciranih autobusnih vožnji na liniji Pula-Fažana-Peroj-Barbariga.

Nakon razgovora koji su se odvijali u drugoj polovini prošle godine, pojašnjava Škatar, krajem studenog postignut je dogovor s predsjednikom vijeca Opcine Fažana Damjanom Milekicem te je dogovorena mjesecna subvencija Pulaprometu u iznosu od 25 tisuca kuna uz povrat dijela ranije korigiranih polazaka.

Tom se iznosu pridodaje i obveza Opcine prema Europskoj banci za obnovu i razvoj za placanje dijela kredita za 22 nova Pulaprometova autobusa. To, podsjecamo, iznosi 6.250 eura godišnje za glavnicu, uvecano za kamatu.

"Ugovori se nalaze u Opcini Fažana od pocetka prosinca te cemo po njihovom potpisivanju i podmirivanju svih dospjelih obveza pokrenuti postupak povrata dijela ranijih polazaka", stoji u Škatarovom dopisu.

Gdje je zapelo i zašto još nije došlo do dogovora, pitali smo donacelnika Fažane Radomira Koraca. Prema njegovim rijecima, dosad se mjesecna subvencija Opcine Pulaprometu regulirala aneksom ugovora o uredivanju medusobnih prava i obveza u obavljanju javnog gradskog i prigradskog prometa putnika na podrucju Opcine u kojem je navedena mjesecna naknada od 10 tisuca kuna plus PDV.



- Buduci da Opcina sad ima poslovni udio od 1 posto u Pulaprometu koji joj je prepustio Grad Vodnjan, dogovoreno je da, osim kreditne obveze, Opcina mjesecno placa ukupno 25 tisuca kuna ukljucujuci PDV, za što su predvidena i sredstva u proracunu, naveo je Korac. No, Opcina traži da se taj iznos primjenjuje nakon potpisivanja ugovora, a ne retrogradno, od lani, što zahtijeva Pulapromet.

- Neka se taj iznos primjenjuje nakon što Opcina potpiše ugovor, a ne od 1. sijecnja 2010. godine kako to zahtijeva direktor Pulaprometa jer to nema pravne osnove. Autobusi još od rujna voze s reduciranim vožnjama. Definirano je 25 tisuca kuna mjesecno, no sporno je otkad to treba placati. To je prepucavanje pa cemo im opet uputiti dopis. Ne može se aneks ugovora potpisati unazad, a mještani su zbog toga zakinuti za uslugu javnog prijevoza, istice Korac.

Potvrdio je navode nacelnice Ade Damjanac s protekle sjednice Opcinskog vijeca da Škatar u predloženom ugovoru spominje liniju Pula-Fažana, a Opcina i dalje inzistira na liniji Pula-Fažana-Peroj-Barbariga koja postoji desetljecima. Svi su polasci dogovoreni i nece se vratiti sve prijašnje vožnje, potvrduje Korac, no nije precizirao koje ce ostati ukinute. Razlog zbog kojeg je u pregovore ukljucen i Milekic, Korac objašnjava time da se tema Pulaprometa našla nekoliko puta na Opcinskom vijecu pa je predsjednik vijeca zato išao razgovarati sa Škatarom prenoseci mu stav Opcine.


Podijeli: Facebook Twiter