Opasna tarska raskrižja na županijskoj cesti nece biti preuredena u rotore prije turisticke sezone jer ce opcinske vlasti izgubiti nekoliko mjeseci na otkup zemljišta od mahom privatnih vlasnika.
No, idejna rješenja su pri samom kraju. Projektima je predvidena gradnja triju rotora (Tar-Gedici, Tar-Lanterna i jedan kod groblja), dok bi se raskrižje Tar-Vabriga, na kojem je lani poginulo troje ljudi, riješilo proširenjem i dodavanjem trake za skretace.
Nakon lanjskih nesreca postavljene su, doduše, vibracijske trake, a od nacelnika Nivija Stojnica doznajemo da su lokalne vlasti pokušale s policijskom postajom dogovoriti dolazak prometnika tijekom sezone, što je neizvjesno zbog manjka policijskog kadra. Druga opcija su ležeci policajci, koje bi se po propisima moglo postaviti, no institucije oklijevaju zbog bojazni od stradavanja motociklista.
Stojnic, medutim, najavljuje da ce od nadležnih pokušati dobiti kakvo-takvo privremeno rješenje za kriticno ljetno razdoblje.
- Na opasnim raskrižjima nije moguce postaviti ni montažni rotor jer se ispostavilo da zbog nepovoljnih prostornih uvjeta nije moguce osigurati kut za skretanje duljih vozila, napominje Stojnic.