Okusi Hrvatske na mobitelu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U Wine&Gastro akademiji u Zagrebu u dobrom je raspoloženju, uz vina Saints Hills, Trapan i Geržinic te fantasticne torte zagrebacke slasticarnice Orijent, održana prezentacija web projekta i android smartphone aplikacije Taste of Croatia.

Kako nam je rekao jedan od autora ovog projekta, Puljanin Goran Zgrablic, radi se o internetskom vodicu kroz najbolje od enogastronomske ponude Hrvatske.

Za razliku od slicnih projekata, Taste of Croatia prvi je vodic koji osim web stranice nudi mogucnost pristupa informacijama putem aplikacije na smartphone mobilnim uredajima, a ujedno je i prvi je mobilni gastronomski vodic za hrvatsko tržište.

Aplikacija funkcionira na principu geolociranja i korisniku omogucava da u svojoj neposrednoj blizini pronade preporucene restorane, konobe, agroturizme, vinare i lokalne proizvodace.



Preporuke i iskustva na jedno je mjesto skupilo cetvero blogera, koji se pisanjem o hrani i vinu bave uz svoje redovite poslove. To su, uz Zgrablica, autora zanimljivog i dosta popularnog bloga Manjada, i blogerice Marinele Prodan (Enogastromama), Lada Radin (Gastrolada) i Morana Zibar (Gurwoman), a timu se u misiji promoviranja kulture vina kroz posebnu kolumnu "Saša preporucuje" pridružio i Saša Špiranec, autor najcjenjenijeg vodica o vinima Hrvatske.

- Buduci da su tekstovi na engleskom jeziku, projekt je namijenjen uglavnom stranim turistima kojima treba pouzdana preporuka kada razmišljaju kamo bi otišli pojesti nešto kvalitetno i tipicno za Hrvatsku, zemlju koju možda prvi put posjecuju. No, to naravno ne iskljucuje i domace goste.

Ideja projekta bila je pomoci svim turistima da izbjegnu tipicne turisticke zamke, da dobiju vrijednost za novac i da dožive nešto novo, a autohtono. Takoder, projekt služi kao platforma promocije malih proizvodaca koji cesto imaju problema s reklamiranjem svojih zaista vrhunskih proizvoda. Uz to, ideja je turiste potaknuti na avanturu, radoznalo istraživanje i upoznavanje ljudi i prica koje stoje iza proizvoda, rekao nam je Zgrablic.

Važno je naglasiti da autori, za razliku od slicnih popisa ili vodica, preporucuju iskljucivo ono što smo sami probali i fotografirali. Dakle, na popisu se niti jedan restoran ili proizvod nece naci zato što je netko za to platio. Android smartphone aplikaciji ovo je probna godina da bi se ispitalo tržište, a u planu je izrada aplikacije i za iOs sustav.

Takoder, ako bude podrške nadležnih tijela, i web stranica i smartphone aplikacija bit ce prevedeni na hrvatski te ostale svjetske jezike.


Podijeli: Facebook Twiter