Vijest o odlasku Taxija Cammeo s istarskih prometnica razočarala je mnogobrojne građane Pule. "Imali smo jeftin taksi prijevoz, a sada smo ponovno osuđeni na previsoke cijene starih taksista koje jednostavno ne možemo plaćati", komentirali su nam jučer Puljani.
Kako smo već pisali, tako drastičnu odluku, zbog koje su od nedjelje bez posla ostala 22 djelatnika, vodstvo Cammea donijelo je nakon odluke Ministarstva mora, prometa i infrastrukture kojom im je ukinuto 14 licenci za obavljanje taksi usluga u sedam istarskih općina.
S obzirom na to da im je preostalo svega osam licenci Grada Pule, bio je to konačni udarac za poslovanje ove firme nakon kojeg je vodstvo odlučilo prestati s radom jer s tako malo licenci na području Pule ne mogu opstati na tržištu, niti građanima ponuditi kvalitetnu uslugu.
Njihov odlazak pak spremno su dočekali "stari" pulski taksisti koji su nam kazali da nisu iznenađeni jer su odavno znali i upozoravali da će doći do toga budući da su njihove cijene bile ekonomski neodržive.
- S cijenom od 15 kuna po vožnji ne možete opstati u ovom poslu i sada je to jasno. Naglašavali smo to prije nego što su im izdane licence, no nitko nas nije slušao, već su i nama nametnuli teško održive cijene. Evo što se dogodilo - došli su, odradili turističku sezonu, pokupili novac i otišli! Mi smo zbog toga u gubitku od 30 do 50 posto, no nikog nije briga, rekao nam je taksist Marino Krizman, nekadašnji predsjednik sekcije taksista unutar Udruženja obrtnika.
Dodao je da su za sve krivi nadležni u Gradu Puli i zbog toga su zatražili sastanak s njima da bi, između ostalog, dobili odgovor po kakvoj su to računici odredili da maksimalna cijena kilometra može biti sedam kuna, a start 15 kuna.
- To jednostavno nije održivo i zatražit ćemo korekciju cijena taksi prijevoza, i to po načelu jedan kilometar - litra benzina, odnosno da kilometar bude minimalno 10 kuna, rekao je Krizmanić.
I ostali pulski taksisti s kojima smo jučer razgovarali složni su u mišljenju da Taxi Cammeo nije posve legalno obavljao posao te su nam ispričali niz primjera na koji su način "hvatali" turiste i građane.
Spomenuli su i činjenice koje su čuli da su vozači Taxi Cammea često bili šikanirani, neispavani, jer su radili prekovremeno, a mnogi su ostali bez plaće i u dugovima.
- Nemamo ništa protiv konkurencije, ponovili su, no želimo da bude zdrava i legalna, a ne utemeljena na dobrim vezama s visokopozicioniranim političarima na lokalnoj i državnoj razini, izjavili su nam.
Građani su međutim, razočarani odlaskom Taxi Cammea jer, kako su nam rekli, ostali su bez jeftinog taksi prijevoza.
Doduše, bilo je i onih koji su nam se požalili da su tijekom ljetne sezone često bili prevareni jer nije bilo dovoljno vozača, a uredno su im naplaćivali svaki poziv poslije kojeg nitko nije došao.
Ipak, više je onih koji su bili zadovoljni njihovim uslugama, posebice mladi. (Nera SOFTIĆ, snimio Manuel ANGELINI)