Od petka autocestom Vodnjan - Pula

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U petak 30. travnja u 13 sati otvara se dionica Ipsilona od Vodnjana do Pule. No, ulasci i izlasci iz Vodnjana ce se odvijati preko sjevernog cvora jer prilazi južnom cvoru još nisu dovršeni. Prilazi cvorovima Medaki i Višnjan otvorit ce se za dva tjedna, kaže direktor Upravljanja i održavanja Bina Istre Christiana Santalese.

U svakom slucaju, prva dionica Ipsilona koja ce biti pretvorena u autoput, od Kanfanara do Pule, velikim dijelom je dovršena. Uz radove na prilaznim cvorovima još se postavlja oprema. Od sredine svibnja ta ce dionica biti spremna za tehnicki pregled.

Zbog složenosti tehnickog preglkeda glavni direktor koncesionara Bina Istre David Gabelica nije znao reci da li ce ta dionica biti puštena u promet 1. lipnja, kako je okvirno najavljeno, ili nešto kasnije.

Uz glavnu trasu Ipsilona Bina Istra gradi kratku, ali gradevinski složenu cestu od cvora Umag do raskrižja državne ceste Pula - slovenska granica. Ona bi trebala biti puštena u promet zajedno s dionicom Kanfanar – Pula.

U Bina-Istri se pripremaju i za izgradnju ceste od cvora Pula do Pomera. «Papirnate» pripreme su se odužile, pa je tek zapoceo postupak otkupa zemljišta na toj trasi. Bina Istra ocekuje otvaranje gradilišta na ovom pravcu pocetkom srpnja.

Ta ce cesta biti dugacka 8,2 kilometara. Oko kilometar prilaza cvoru Pula gradit ce se u profilu autoceste, dok ce ostatak dionice biti dvotracan. Raskrižja s kružnim tokovima gradit ce se kod Jadreški, Šikici, Campanoža, te dva uz Pomer uz klasicno križanje kod pomerskog groblja. Iznad gospodarskih zgrada Kaznionice Valtura bit ce izgraden vijadukt, a gradit ce se i cetiri podvožnjaka - Valtura, Šikici, Vintijan i Campanož.

Zbog ovolikog broja objekata Bina Istra ce u izgradnju ove prometnice utrošiti 150 milijuna kuna.


Podijeli: Facebook Twiter