Od listopada do Uskrsa na tržnici je "mrtva sezona"

Vrijeme od kraja rujna do Uskrsa za tržnicu je "mrtva sezona"
Vrijeme od kraja rujna do Uskrsa za tržnicu je "mrtva sezona"

Tržnica bi, da nema ribarnice, odavno propala - smatraju prodavači voća i povrća. Na ribarnici je gužva, ali od deset ljudi koji razgledaju tek se jedan odluči nešto i kupiti. To je trenutna slika gradskog "zelenog trbuha".

Tržnica je u agoniji, a prodavači nemirni i u neizvjesnosti što će im tek donijeti fiskalizacija koja bi, prema najavama, trebala na tržnice stići prvog srpnja. No, točne informacije o tome prodavači još uvijek nemaju. Znaju samo da tržnicom već hodočaste oni koji fiskalne kase prodaju.

A kako doznajemo od prodavačice Mare koja voće prodaje na jednom od štandova, ona mjesečno na obveze prema tržnici, poreznoj, za knjigovođu mora izdvojiti od četiri do četiri i pol tisuće kuna, ovisno ostaje li prodavati i u popodnevnim satima. Dodatne će troškove teško podnijeti, veli, uz riječi da najjeftinija kasa košta dvije tisuća kuna, i to bez programa i operatera.

Osim aktualne fiskalizacije prodavače muči i sve slabija prodaja. Kako nam pričaju, od kraja rujna do Uskrsa na tržnici je "mrtva sezona", a prodajom se ne mogu pokriti ni troškovi zakupa i prema državi.

Prihoda u tom periodu niti nema pa se troše rezerve i životari do sezone. Kad je kiša ili bura, na tržnicu dolazi sve manji broj zakupaca jer im se dolazak naprosto ne isplati. S druge strane, jasno im je da na taj način gube i ono malo klijenta koju imaju. (B. PETROVIĆ; snimio M. ANGELINI)

VIŠE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter