I drugi je dio zimskog izdanja ovogodišnje Jazzbine rasprodan, a održan u standardno ugodnoj atmosferi u preuredenoj velikoj dvorani Doma hrvatskih branitelja koja je pretvorena u pravi jazz klub, sa stolicama i stolovima. Nastupili su Charles Gayle Trio i Pula Jazz Collective.
Nastup free jazz trija Charlesa Gaylea zvucao je kao logican nastavak prethodne veceri kada su zasvirali prvo East Rodeo pa onda Digital Primitives. Saksofonist i pijanist Charles Gayle, kontrabasist Christopher Dean Sullivan i bubnjar Michael TA Thompson pokazali su da iako ne spadaju u mladu generaciju da u njima itekako ima snage što se vidi u njihovoj glazbi.
Gayle je koncert zapoceo svirajuci saksofon, da bi u drugom dijelu pokazao svoje umijece za klavirom. Svega je tu bilo, puno improvizacije i solo tocaka, brzog tempa, kao i balada, autorskih skladbi i obrada, a samo cemo spomenuti da smo na kraju culi jednu od najboljih izvedbi "Amazing grace". Dopala nam se baš zato jer je nismo odmah prepoznali. Gayle je, izvodeci ju za klavirom u nju unio nešto svoje pa više ne zvuci toliko ekstaticki optimisticno kao u originalu, ali baš zato je tako upecatljiva.
Gayle je miran, ne pokazuje puno emocije i ne obraca se publici, osim kada predstavlja bend. Vjerojatno je umoran, što se doduše ne vidi dok svira, ali zato je Sullivan nasmiješen i dobro raspoložen, slicno kao i Thompson. Njih dvojica u jednom su trenu imali mali dvoboj u kojem je Thompson zasvirao na bubnjevima tako što je palicama strigao po metalnom obrucu doboša, a Sullivan mu je uzvratio pretvorivši kontrabas u udaraljkaški instrument tako što je lupkao po njemu, sa strane.
Nakon majstora iz New Yorka, Pula Jazz Collective izveo je na svom prvom nastupu devet obrada be bop klasika Arta Blakeyja i grupe Jazz Messengers u kojoj je Blakey okupio mlade i vrsne glazbenike, primjerice Waynea Shortera koji je komponirao "One by one" koju smo preksinoc culi pred kraj seta. Koncert su poceli s "Moanin'", a na popisu su se našle i "Dat Dere", "Fantasy", "Time will tell", "Free for all" i druge.
Ocekivano, pulski glazbenici predvodeni trubacem Brankom Sterpinom pokazali su se kao izvrsno uigrana ekipa te se vidjelo da stalno suraduju kroz druge projekte. U kolektivu su nastupili kontrabasist Nenad Mirt, bubnjar Dušan Kranjc, pijanist Leon Brenko te gitarist Saša Zorkic. Umjesto pogrešno najavljivanog tromboniste Mirona Hausera uskocio je Beogradanin Uglješa Novakovic, saksofonist, Sterpinov kolega sa studija u Grazu i odlicno se uklopio.
Jedino što su dva koncerta možda su ipak bila previše za publiku koja se pocela razilaziti za vrijeme nastupa pulskih jazzera, no ove glazbenike ocekujemo ponovo na nekoj od bina u Puli, ali s više autorskih skladbi.
To je bilo to što se tice zimskog paketa jazza. Proljetno pakiranje na redu je u travnju kada dolaze Marc Ribot, Michael Formanek Quartet, Will Bernard Trio, grupa Sethstat, a organizator Željko Markovic preksinoc je prvi put najavio i trece pulsko ukazanje Joja Mayera i grupe Nerve.