Dok iz Ministarstva zdravstva uvjeravaju javnost da je svinjska gripa macji kašalj te da smo spremni suociti se s epidemijom ove bolesti, jedan obicni pulski pacijent cekao je pocetkom tjedna prijevoz od Opce bolnice Pula do svog stana na Vidikovcu punih sedam sati.
Pacijent koji ima 75 godina, koji je preživio nekoliko moždanih udara, teški je srcani bolesnik cekao je ukazanje kombija i njegove pratnje od 12 do 20 sati i 30 minuta. Nakon nekoliko poziva na Odjel pulmologije s kojeg je pacijent otpušten obitelj je saznala da je zapelo u službi Hitne medicinske pomoci koja je nadležna za prijevoz bolesnika.
Nakon poziva u Hitnu dežurna službenica je "objasnila" problematiku i težinu njihove službe, no pacijent je unatoc tome i dalje ležao i cekao. Nakon šest sati cekanja obitelj pacijenta nazvala je i šeficu službe koja je ljubazno objasnila sve probleme s kojima se suocava služba na cijem je celu objašnjavajuci muke s HZZO-om od "stoljeca sedmog", obecavši pritom da ce o ovoj problematici vrlo rado popricati s autorom teksta kada se vrati s godišnjeg odmora.
Sve ove poteškoce teško je objasniti nekome tko je svjestan da se preko oceana putuje sedam sati, da se do Zagreba stiže najduže za tri i pol sata, da od Zagreba do Beograda ljudi putuju šest-sedam sati. Pacijent je u svoj stan stigao u 20 sati i 35 minuta.
Obitelj je upoznata s cinjenicom da se utorkom i cetvrtkom u Puli razvoze osobe koje su na dijalizi, jasno im je da se radi naporno, svjesni su stanja u koje je dovedeno hrvatsko zdravstvo, no unatoc svemu ne mogu se pomiriti s cinjenicom da se za prijevoz od Opce bolnice do Vidikovca treba cekati sedam sati. Postavlja se pitanje možemo li vjerovati da su ovakve službe sposobne reagirati brže u nekim izvanrednim situacijama.