Pomicanjem kazaljke sata za jedan sat unatrag u noci sa 30. na 31. listopada zapocinje zimsko racunanje vremena, a time i zakonska obveza ukljucivanja dnevnih svjetala na automobilu, a nepoštivanje tog propisa moglo bi vozace koštati 300 kuna.
Prema starom Zakonu o sigurnosti prometa bilo je propisano da vozaci moraju i danju i nocu voziti s upaljenim svjetlima. Posljednja izmjena zakona pomalo cudno je odjeknula u javnosti. Zakonodavci su izlagali cudna obrazloženja u "pola-pola" obveznim svjetlima. Jedno od objašnjenja bilo je kako upaljena svjetla rezultiraju vecom potrošnjom goriva, a time i vecim zagadenjem.
Povecanja potrošnje koja proizlaze iz upaljenih svjetala mizerna su te da bi u ovom slucaju sigurnost prometa trebala biti na prvom mjestu. Dokaza da svjetla po danu povecaju sigurnost u prometu i nema previše, ali poznata je i ona stara "bolje sprijeciti nego lijeciti".
Zakon je cudan i iz razloga što je izraz "europski" u Hrvatskoj sveprisutan, posebno kod hrvatskih politicara, pa cudi zašto i u ovom ne pratimo Europu. U Sloveniji primjerice vrijedi zakon o svjetlima na automobilu "dan-noc" cijele godine.