Obiteljska šetnja kampom Stoja košta 80 kuna

Ulazak u kamp iz godine u godinu sve skuplji (M. ANGELINI)
Ulazak u kamp iz godine u godinu sve skuplji (M. ANGELINI)

Još unatrag četiri godine uvođenje naplate pješacima na ulazu u Arenaturistov autokamp Stoja izazvalo je burne reakcije brojnih građana koji su bili revoltirani činjenicom što je četveročlana obitelj šetnju kampom Stoja morala platiti 60 kuna.

Ove godine situacija je i gora, ta ista šetnja odsad će ih koštati 80 kuna i to pod uvjetom da su djeca mlađa od 12 godina, jer već 13-godišnjaci plaćaju kao i odrasli, 25 kuna. Koliki je to izdatak zorno govori činjenica da dolaskom sezone kupanja mnogi kroz kamp prolaze do plaže i omiljenih mjesta za kupanje.

Ove je sezone, tako, na ulazu osvanuo cjenik po kojem odrasli plaćaju 25, a djeca do 12 godina starosti 15 kuna. Za jednokratni ulaz automobilom cijena ulaznice iznosi 30 kuna, a ronioci i surferi za to moraju izdvojiti 50 kuna.

Obilaskom kampa zatekli smo nekolicinu građana koji ljeti gravitiraju Stoji, a koji su, gunđajući, umjesto na plažu unutar kampa, svoje ručnike primorani stavljati u uvali ispred kampa, gdje su izravno, bez zaštite borova, izloženi suncu. Nezadovoljni su, jer smatraju da imaju pravo besplatno prošetati dijelom obale. Stoga je jednostavno zaključiti da ga zbog visoke cijene Puljani više gotovo i ne posjećuju, a što je vjerojatno i vlasnikov cilj.

O utemeljenosti, odnosno razlogu prilično visoke cijene naplate ulaska osobama koje nisu gosti kampa upitali smo stoga vlasnika, odnosno odgovorne u Arenaturistu. Odgovorili su nam da praksa naplate ulaznica u kamp postoji već dugi niz godina kako u Arenaturistovim, tako i u ostalim kampovima u Istri.

- Razlozi tome su u primjeni brojnih propisa kojima se osigurava zakonitost rada te kvaliteta pruženih usluga. Cijene ulaska osoba u Arenaturistove kampove iznose 20 do 25 kuna po osobi ovisno o kampu, a taj iznos je niži ili na razini ostalih istarskih autokampova, odgovaraju iz Arenaturista. (PIŠE S. ROJNIĆ SINKOVIĆ; Snimio M. ANGELINI)


Podijeli: Facebook Twiter