Svojevremeno je i na malim ekranima bila emitirana reportaža o neobičnom iskustvu u Mumbaiju u mnogoljudnoj Indiji o dostavljačima ručkova. Potom je o toj temi bio napravljen i dokumentarac, mnoge studije i istraživanja, a evo sve je i u dokumentarno-igranu formu romantične indijsko-njemačko-francusko-američke drame pretvorio scenarist i režiser Ritesh Batra u svoj debitantskom igranom prvijencu.
U tome su mu uvelike pomogla dvojica kooproducenata sa svojom francuskom produkcijskom tvrtkom Asap, oskarovci Čedomir Kolar i Danis Tanović (Ničija zemlja) po istoj onoj matrici kojom je Tanović dokumentarno razigrao svog "Berača željeza", udahnuvši svemu ono malo duše bez koje nema emocije i veličine priče. Naime, da bi nešto bilo savršeno, mora imati u sebi malu grešku koja će nam zapravo ukazati na to savršenstvo. U "Pogrešnoj dostavi" ipak je jedan ručak zalutao na krivu adresu. Umjesto mužu, jelo začinjeno i sačinjeno od truda i okusa kako bi u njemu pokrenulo novu želju za suprugom koju sve manje primjećuje, došlo je na stol usamljenom udovcu koji će te okuse udahnuti punim plućima i ponovo osjetiti dah žene.
U filmu se ta zabuna i feler u savršeno uhodanoj, mogli bismo reći, i dosadnoj svakodnevnici opravdava izrekom da ponekad i pogrešan vlak ipak stigne na pravu stanicu. Tu mudrost svatko će tumačiti po svom iskustvu; razočarana supruga Ila (prelijepa Nimrat Kaur) da je njena čežnja ipak doprla do nekoga, pa makar i do krivog muškaraca; Saajan, službenik pred mirovinom i udovac da je neobičan ručak (izvrstan i odmjeren cinik Irrfan Khan) stigao u pravo vrijeme, a njegov nasljednik na poslu u svojoj upornosti da opstane taj vlak doživljava kao još jednu igru sudbine. (Piše Mate ĆURIĆ)
VIŠE O FILMU U TISKANOM IZDANJU.