Novo ruho za 6,5 milijuna kuna

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U Istraturistovom kampu Park Umag u tijeku su radovi vrijedni 6,5 milijuna kuna, a ciji je cilj podizanje kvalitete smještaja i kapaciteta ponude. Posao tece prema planiranoj dinamici i okoncat ce se pocetkom travnja.

Kako smo saznali iz Uprave ove umaške hotelijerske kuce, u kamp je od 2005. do danas uloženo 58 milijuna kuna, a u razvoj kvalitete i unaprjedenja poslovanja investira se dodatnih 6,5 milijuna. Na sjeverozapadnom dijelu kampa, na postojecoj infrastrukturi, ureduju se prikljucci, cime ce se valorizirati nova zona luksuznih parcela, pa ce se njihov udio u ukupnom zbiru povecati za 23 posto.

Ureduju se i ostale parcele za kampiranje i one za smještaj tzv. mobile homeova. Unaprijedit ce se i ostale usluge u kampu, poput praonice i marketa. Posebno atraktivna u estetsko-funkcionalnom smislu postat ce glavna šetnica, koja se takoder rekonstruira. Na dužini od 1.350 metara ureduje se zeleni pojas koji ce vizualno i sigurnosno razdvojiti kolnik od pješacko-biciklisticke staze.

Park Umag najveci je kamp u ponudi Istraturista, raspolaže s 1.860 parcela, od kojih su polovica luksuzne, opremljene svim prikljuccima za komforan boravak u prirodi. Drugu godinu zaredom proglašen je najboljim velikim kampom u Hrvatskoj, a njegovu europsku kvalitetu potvrduje ADAC-ova titula Superplatz.

Lani je ostvario 471 tisucu nocenja, što je osam posto više nego u 2008.

Pored ove investicije, u suradnji s menadžment kompanijom Sol Melia, Istraturist ce ove godine razviti još dva važna projekta. Sol Aurora prenamijenit ce se u tzv. all inclusive hotel, i to ce biti jedini hotel u Umagu s takvom ponudom.

Istraturistovi objekti dosad su uglavnom isticali samo Sol, a u tijeku je implementacija brenda Melia, koji je ekskluzivniji. Taj ce brend dobiti Istarske vile u Stella Marisu i Coral u Katoru, prvi Istraturistov hotel s pet zvjezdica.

Uglavnom ce se ulagati u poboljšanje razine usluge, plažne sadržaje, ugostiteljsku ponudu i hortikulturu. Ukupno ce Istraturist u pripremu svog portfelja za ovu turisticku sezonu uložiti 25 milijuna kuna.


Podijeli: Facebook Twiter