Sean Poropat i Jelena Šimunović iz Studija Sonda te Nenad Velenik, direktor porečke Turističke zajednice danas su predstavili njen novi vizualni identitet. "Ti nas upotpunjuješ" ili, na engleskom, "You complete us" novi je slogan uz grafičko rješenje koje podsjeća na mozaik, čije autorstvo potpisuje Studio Sonda u suradnji s Davorkom Tumpić i Anselmom Tumpićem.
- Mozaik je element po kojem je grad Poreč oduvijek prepoznatljiv, no u današnje se vrijeme interpretira puno dublje od fizičkog mozaika, odnosno kao mozaik doživljaja. Važno je stoga da mozaik ostane kao prepoznatljiv vizualni element, međutim kroz znatno suvremeniju i višeznačnu izvedbu. Predloženi koncept podrazumijeva mozaik doživljaja koji biva kompletan dolaskom pojedinca kojem se obraćamo. Uz mozaik (i povijesni i doživljajni), najvažnije je istaknuti činjenicu koliko je u Poreču duboko ukorijenjena posvećenost gostu i koliko ga zapravo ljubav prema gostu određuje. Stoga se slogan "You complete us" obraća krajnjem korisniku – posjetitelju, poručujući mu da je on komponenta čijim dolaskom grad tek postaje potpun. Pozitivan, u spoju s grafičkim rješenjem suvremenog mozaika komunicira mu: "Ti si kockica koja naš mozaik čini potpunim. Ti nas upotpunjuješ...", objasnili su stručnjaci iz Sonde.
Ocjenjivački sud, kojim je predsjedavao Nenad Velenik, a članovi su bili još direktorica marketinga Valamara Ivana Kutle, voditelj zabave i animacije Lagune Poreč Dario Baldaš, porečki umjetnik Eugen Varzić, marketing menadžerica TZ-a Istarske županije Vesna Ivanović te dizajnerica Dea Curić, proglasio je najboljim rješenjem prijedlog Studija Sonda.
- Htjeli smo napraviti alat s kojim će se TZ moći lako služiti i da bude široko primjenjiv. Bitno je shvatiti da se identitet ne gradi samo na logotipu, već treba uzeti u obzir kompletan projekt, rekao je Poropat. (Jurica PRODAN)