Novi vizalni identitet scénica i grand scénica

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Popularni Renaultovi monovolumeni scénic i grand scénic izmijenjeni su prije svega kako bi dobili nov vizualni identitet snažno promoviran s najnovijom generacijom clia. Logotip Renaulta sprijeda sad je veći i postavljen na sjajnoj crnoj pozadini koja ističe novu masku.

Iznutra blago zaobljene krivulje instrumentne ploče obuhvaćaju dio posvećen navigaciji i multimedijskoj zabavi, a tu je i TFT zaslon koji se može namjestiti tako da prikazuje najvažnije informacije. Prvi se put u scénicu pojavljuje R-Link, a uključuje lako dostupnu palicu za rukovanje i dodirni zaslon postavljen unutar vozačeva vidna polja. Ovisno o inačici, dio opreme je i Boseov ausiosustav izrađen po mjeri, s najboljim zvučnim obilježjima u klasi.

Najnoviji motori "energy" dijele isto ključno načelo - znatno smanjene potrošnje goriva, emisije CO2 i troškova održavanja uz zadržavanje očekivane dinamike i trajnosti. Sad se mogu izabrati s tri nova pogonska sklopa, među kojima se posebno istče  TCe 130 što bilježi 15-postotno smanjenje potrošnje u usporedbi s prethodnom inačicom TCe 130. To po europskoj normi u kombiniranom ciklusu znači uštedu veću od 1 litre na 100 km. Taj iznimno uglađeni, ali i vrlo agilan motor živahne performanse nudi na svim okretajima.

Od predstavljanja prvog scénica 1996. u tvornici u Douaiju proizvedeno je 4,3 milijuna primjeraka tog vozila. Renault je svoju referentnost izgradio na temelju velike stručnosti i profesionalizma svih djelatnika tvornice te uložio 420 milijuna eura za prilagodbu i unapređenje tvornice što će od 2014. proizvoditi Renaultove premium modele. To označava novu fazu u Renaultovoj politici kakvoće koja obuhvaća svakog zaposlenika. "Potvrđena douaijska kakvoća" plan je utemeljen na četiri stupa: potpunom razumijevanju standarda i postupaka kakvoće, svakidašnjem nadzoru kakvoće, najvišoj razini stručnosti i većem usredotočivanju na percipiranu kakvoću.

Na krilima moderniziranog izgleda i novog iskoraka u smislu tehnološke uglađenosti, redizajnirana izdanja scenica i njegove grand verzije kreću u daljnje osvajanje kupaca. S obzirom da je scenic od same svoje pojave 1996. godine najprodavaniji u klasi kompaktnih monovolumena, vrlo je vjerojatno da će u svojoj nakani i uspjeti. (Novi list)


Podijeli: Facebook Twiter