Novi spot HTZ-a u tjedan dana vidjelo pet milijuna ljudi

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice, koji je premijerno prikazan 7. studenoga u sklopu nastupa na turističkom sajmu WTM u Londonu, tijekom prvih sedam dana je na društvenim mrežama ostvario odlične rezultate - dosegao je do čak pet milijuna ljudi. Na Facebooku ostvaren je doseg od 3,5 milijuna ljudi, a na Instagramu 1,6 milijuna, dok je na You Tubeovom kanalu HTZ-a pregledan oko 160 tisuća puta. S odličnim rezultatima zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da su ukupni efekti još i veći jer ova statistika ne sadrži rezultate objava i postova iz drugih izvora.

- Ove brojke predstavljaju rezultate koje su postigle samo objave na profilima HTZ-a. Aktivno pratimo i druge objave, posebice naših glavnih aktera iz promotivnog spota, a koje su također ostvarile odlične rezultate. Dodatno nas veseli i vrlo velik broj pozitivnih komentara na stranim tržištima, a promotivni spot najgledaniji je u Njemačkoj, Ujedinjenoj Kraljevini, SAD-u, Češkoj i Austriji, zaključio je direktor Staničić.

Tako, primjerice, Marija Mandžukića na Instagramu prati dva milijuna ljudi, dok na Twitteru ima oko 900 tisuća fanova, a njegova objava s poveznicom na promotivni spot prikupila je više od 100 tisuća lajkova. Mateo Kovačić je na Facebooku također objavio promotivni spot HTZ-a koji je prikupio oko 70 tisuća pregleda, dok je objava Marina Čilića na istoj društvenoj mreži prikupila oko 60 tisuća pregleda, a oko 40 tisuća pregleda ostvarila je objava Darija Šarića. Spot je u Londonu na "Hrvatskoj večeri" predstavljen novinarima i urednicima vodećih britanskih medija, među kojima su BBC, Daily Mirror, The Guardian, The Independent i drugi. Posebno je oduševio poznatog britanskog novinara Adriana Chilesa s BBC-ja, a pozitivne komentare dali su i brojni blogeri, među kojima se ističe Odd Roar Lange, jedan od najvećih putopisnih blogera u Norveškoj, koji je spot HTZ-a objavio na svom blogu uz preporuku za posjet Hrvatskoj.

- Velike stvari se događaju kada se Hrvatska ujedini u istom cilju - promociji onog najboljeg od hrvatskog turizma. To potvrđuju i prve reakcije na stranim tržištima te zaista odlične brojke gledanosti na društvenim mrežama. Još jednom zahvaljujem našim sportašima i umjetnicima, istinskim ambasadorima naše zemlje diljem svijeta koji su besplatno sudjelovali u promociji Hrvatske te tako još jednom pokazali veliko srce. Iznimno smo ponosni što ovaj spot ima i posebnu, humanitarnu notu te ćemo tako u ime naših zvijezda dodijeliti 500.000 kuna udrugama koje pomažu i brinu o bolesnoj djeci i djeci s posebnim potrebama, rekla je glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić. (D. PALIBRK)

 


Podijeli: Facebook Twiter