Novi slogan hrvatskog turizma "Croatia, full of life"

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Novi slogan hrvatskog turizma je "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života), objavili su novinarima u četvrtka ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić po završetku sjednice njenog Turističkog vijeća, koje je prihvatilo taj slogan s cjelovitim novim krovnim komunikacijskim konceptom hrvatskog turizma za iduće razdoblje pod nazivom "Big Idea".

Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcijj agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi. Ministar Lorencin i direktor Ivičić naglasili su da se time želi postići još veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina života kao i njene raznolikosti te očekuju i dobre reakcije tržišta.

"Imamo originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja, a upravo je život u Hrvatskoj i načini na koje se on odvija, prepoznat na stranim tržištima kao lijep za življenje", kazao je Lorencin. Napomenuo je da se sloganom pozivaju i domaći i strani turisti da svoje najvrednije dane u godini - odmor, rekreaciju, zabavu, uživanje u kulturi i drugo, provedu u Hrvatskoj. Slogan je primjenjiv na svim jezicima te po svim komunikacijskim kanalima, a sažima sve hrvatske prednosti - od prirodnih ljepota, kulturnih i povijesnih znamenitosti, gastronomije, ljubavi, tajni i drugog.

Nakon odabira slogana slijedi izrada novog loga, vizuala i drugih promotivnih i marketinških materijala koji će ga pratiti, kao i razrada nove koncepcije oglašivačke i ukupne marketinške kampanje hrvatskog turizma (cjeloviti integrirani marketinški komunikacijski sustav) za idućih pet do deset godina što proizlazi i usklađuje se s postavkama lani usvojenog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMHT) za razdoblje do 2020.

Za pronalazak "Big Idea" i izradu koncepta HTZ je predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a). Krajem prošle godine od ukupno 13 ponuda pristiglih na taj natječaj odabrala je pet 'konzorcija' ponuditelja, domaćih i stranih marketinških agencija, Grey Zagreb i Grey EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika); Studio Sonda iz Hrvatske i agencija M&C Saatchi London&Milano; BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; agencije SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa&Žinić iz Hrvatske; te McCann Zagreb iz Hrvatske i Future Brands iz Velike Britanije.

Oni su dostavili ponude s kreativnim prijedlozima, koje je HTZ potom krajem prošle i početkom ove godine testirao na osam glavnih tržišta te se pokazalo da je slogan od ponuditelja izazvao najviše pažnje i dobio dobrih ocjena. Time je i dosadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina 'aktivnosti', što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter