Uskoro će vjerni čitatelji Playboya, časopisa za muškarce poznatog po fotografijama razgolićenih ljepotica, slobodno moći reći da ga kupuju zbog kvalitetnih članaka. Kako piše New York Times, pozivajući se na izjavu izvršnog direktora tvrtke Scotta Flandersa, časopis na svojim stranicama više neće objavljivati fotografije potpuno razgolićenih ljepotica.
Utemeljitelj i glavni urednik Playboya Hugh Hefner (89), čiji su zaštitni znak svilene pidžame u kojima najradije pozira novinarima i zaslužan je za prepoznatljiv stil časopisa, prošli je mjesec prihvatio sugestiju jednog od glavnih urednika Coryja Jonesa da prestane s objavljivanjem fotografija atraktivnih golih žena, piše Times. U vremenu u kojemu je svakome tinejdžeru pornografija dostupna besplatno na internetskim stranicama njegova mobilnog telefona, uprava i uredništvo časopisa odlučili su i dalje objavljivati fotografije lijepih žena u provokativnim pozama, no modeli neće biti u potpunosti nagi.
- Danas, kad većinu korisnika interneta od bilo koje vrste pornografije ili seksualnih sadržaja dijeli samo jedan "klik", a većina ih je besplatna, naš je sadržaj jednostavno zastario, pregazilo ga je vrijeme, objasnio je Flanders.
Times podsjeća da je časopis na svojoj prvoj naslovnici iz 1953. godine objavio fotografiju Marilyn Monroe te da sada uvodi nužne promjene. Naime, 1975. godine tiraža mu je iznosila oko 5,6 milijuna primjeraka, a danas skromnih 800.000. (Hina)