Mercedes je napokon odustao od monovolumenske konstrukcije karoserije pa je nova A-klasa konacno postala kompaktni hatchback.
Nova A-klasa trece generacije zasnovana je na novoj modularnoj platformi s prednjim pogonom - MFA. Dugacka je 4.292 mm, široka 1.780 mm te je 1.433 mm visoka, što je cini 32 mm kracom, no 15 mm širom i 12 mm višom od BMW-ove serije 1.
Mnogo pažnje posveceno je dizajnu i kvaliteti materijala korištenih u unutrašnjosti. Premda ce automobil biti primjetno opremljeniji od prethodnika, u Mercedesu navode kako cijene ne bi trebale biti mnogo više.
Nudit ce se s tri benzinska (1.6 121 KS i 154 KS i 2.0 208 KS) i tri dizelska motora (1.8 sa 108 i 134 KS te 2.2 sa 168 KS). Svi su motori cetverocilindricni i turbopunjeni, raspolažu tehnologijom start-stop, te su upareni s rucnim šesterostupanjskim mjenjacem, odnosno automatiziranim sedmerostupanjskim s dvije spojke.
Nijemci bi uskoro trebali predstaviti i najsnažniju sportsku izvedbu AMG s turbopunjenim cetverocilindrašem koji bi trebao razvijati više od 300 KS.
Automobil u prodaju krece u trecem kvartalu ove godine.