Hotelska kuća Laguna Novigrad lani je krajem godine predstavila svoj novi krovni brend Aminess, kojim se već početkom ove godine počela predstavljati na turističkim sajmovima, te ga je počela komunicirati prema organizatorima putovanja. Tako od ove sezone hoteli i kampovi Lagune Novigrad djeluju pod nazivom Aminess Hotels & Campsites.
Doduše, oznake na kampovima i hotelima te na signalizaciji u samom Novigradu i okolici, gdje se objekti nalaze, još se nije promijenila, ali prema informacija iz te tvrtke ona će se promijeniti prije same špice sezone. Zasad se novi brend promijenio i uočava na katalozima te u tiskanim materijalima tvrtke.
- Sukladno trendovima u hotelijerstvu tvrtka je početkom prošle godine započela s rebrandingom koji je uspješno okončan krajem godine, kada je i započela komunikacija brenda Aminess prema partnerima i organizatorima putovanja. Aminess je do sada komuniciran na tri važna turistička sajma - u Münchenu, Stuttgartu i Utrechtu, a povratne informacije od partnera i javnosti su odlične, bolje od očekivanih. Ovaj brend rezultat je višegodišnjeg investicijskog ciklusa, s ciljem restrukturiranja i proširenja ponude tvrtke, tvrdi nam voditeljica marketinga Lidija Poštić.
Za nova zahtijevana tržišta
Pojašnjava i da su se za taj potez odlučili budući da je Laguna Novigrad akvizicijom dvaju hotela proširila tržište i na Dalmaciju, te se sukladno tome javila potreba za novim, generičkim brendom koji u nazivu nije zemljopisno definiran. Istaknula je kako je cilj rebrandinga bio ponuditi gostima nova sadržajna i vizualna iskustva, pojačati komunikaciju prema različitim segmentima gostiju, standardizirati ponudu na više lokacija i privući nova tržišta.
- Naglasak je na kvaliteti usluge u hotelima i kampovima s četiri zvjezdice, jer Laguna Novigrad danas nudi široku paletu proizvoda i za domaći turizam, prilično nestandardnih sadržaja, poput cikloturizma, ponude za sportaše, gourmeta, ili novih oblika kamping turizma, veli ona.
Pojedini objekti dobivaju i nova imena unutar krovnog branda, ali to se odnosi prije svega na one u Dalmaciji. Imena novigradskih hotela i kampova zasad ostaju nepromijenjena, s tim da je novim standardima u komunikaciji branda definirano da imena svih objekata prilikom prezentacije na tržištu dobivaju nadopunu imena krovnim brandom Aminess i samostalne slogane koji ističu njihovu suštinu.
- Tako je hotelu Aminess Maestral pridružen slogan - Friendly to activities, a hotelu Aminess Laguna slogan - Friendly to charm. Uz kamp Aminess Park Maredu vezujemo slogan - Friendly to nature, a uz kamp Aminess Sirenu - Friendly to details. S druge strane, Grand Hotel Orebić na Pelješcu od ove sezone postaje Aminess Grand Azur Hotel sa sloganom - Friendly to leisur, dok Hotel Feral u Brni na Korčuli postaje Aminess Lume Hotel i koristi slogan - Friendly to tranquillity, veli voditeljica marketinga.
Prijatelj i gostoprimstvo
Za novi brend zaslužna je agencija za kreativne komunikacije i brand management Carli+Sosa iz Splita, koja je radila i za umaški Istraturist, brojne turističke zajednice u Dalmaciji, Zagrebačku banku, Hrvatsku poštu, Valamar, splitske hotele Le Meridien i Park, pa čak i za Campari, Aperol, Smirnoff, UNICEF te mnoge druge.
- Osnova riječi Aminess je ami - topla francuska riječ čije je značenje "prijatelj" - sinonim za pristup koji Laguna Novigrad godinama njeguje. Nova kovanica za riječ prijateljstvo utjelovljuje doživljaj boravka u objektima, ugodno i prijateljsko okruženje u kojem se gost osjeća opušteno i dobrodošlo, kaže Poštić.
Dodaje da je iscrpno istraživanje stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke pokazalo je da najveći broj ispitanika ističe ljubaznost i predanost djelatnika te ugodnu i opuštajuću atmosferu kao glavne vrijednosti. To je u praksi pokazalo nastojanja uprave da kao srednje velika tvrtka zadrže vrijednosti malih sustava, uz istovremenu implementaciju najviših standarda i inovacija u hotelskoj industriji, koje su karakteristične za velike i internacionalne kompanije.
- Brend Aminess je personifikacija gostoprimstva. Ugodan i topao osjećaj nenametljive brižnosti i prijateljskog okruženja kojeg gosti percipiraju tijekom boravka u hotelima i kampovima Lagunina je najveća vrijednost na tržištu. Tipični posjetitelj Aminessa je gost na višednevnom odmoru. Cilj njegovog dolaska u Aminess je pronalazak okruženja u kojem mu je omogućen odmak od svakodnevnice i uživanje u jednostavnim stvarima kao što su priroda, more, sunce, druženje, glazba, hrana, rekreacija, zaključuje Poštić. (Barbara BAN)