"Na natjecaj za direktora županijske Turisticke zajednice stiglo je pet prijava i svi kandidati ispunjavaju uvjete. Dogovor je Turistickog vijeca bio da svaki od clanova još jednom razmotri kandidature i da se pobliže upozna s kandidatima koji im dosad nisu bili poznati. Vijece ce o novom direktoru odlucivati u ponedjeljak", rekao je u cetvrtak na konferenciji za novinare župan Ivan Jakovcic, koji je ujedno i predsjednik županijskog TZ-a.
Buduci da se uz vec poznate kandidate koji su od prije najavljivali da ce se prijaviti, Giorgia Caduma i Branka Curica, iznenada javio i županijski procelnik za turizam Denis Ivoševic (koji je svojedobno izjavio da se ne namjerava javiti na natjecaj), pitali smo župana je li to bilo na njegov nagovor.
Župan na to nije odgovorio, kao ni na pitanje hoce li na Ivoševicevo mjesto, ako on postane novi direktor TZ-a, doci Curic. Tek je kratko rekao da ce se sve znati u ponedjeljak i da ce se odluka o novom direktoru donijeti na osnovi dogovora s hotelijerima, koji imaju premocnu vecinu u vijecu.
Rekao je i da se dalje razgovara s resornim ministarstvom o gradnji bolnice u Puli te da se nada da ce, bez obzira na gospodarsku krizu, ministarstvo riješiti financijsku konstrukciju. Dotaknuo se i prosvjeda protiv Kaštijuna te pozvao sve one koji su protiv da se ukljuce i time pobliže upoznaju s tim projektom.
Što se tice projekta izgradnje muzeja Guggenheim s pratecim
kulturnim, stambenim, trgovackim i drugim sadržajima, Jakovcic je kazao
da je jako optimistican jer je investitor posjetio Istru.
"Ugostili smo delegaciju tvrtke G2 Investment Group, ciji je
predsjednik Todd Morley suosnivac tvrtke Guggenheim Partners, koja se
bavi ulaganjem u te sadržaje, i koji je neovisan o fondaciji
Guggenheim. On je posjetio Istru i spreman je uložiti u jednu takvu
atrakciju", rekao je župan.
Ponovio je da bi se taj projekt mogao
ostvariti na podrucju Pule ili istocne obale Istre, ali da Županija,
niti Grad Pula, za to nemaju novca pa se s partnerima pokušava naci
nacin financiranja projekta te da su blizu dogovora.