Audi je na tradicionalnom austrijskom mitingu "Wortherseetour 2011." predstavio nabildanu konceptnu verziju svog novog modela A1 namijenjenom vožnji po trkacoj stazi.
Rijec je o studiji A1 clubsport quattro koju pokrece turbobenzinski peterocilindricni agregat zapremine 2,5 litre postavljen na integralni quattro pogon.
Izlazna snaga TFSI agregata, u odnosu na modele TT RS i RS 3 Sportback, drasticno je povecana na 370 kW (503 KS) sa zakretnim momentom od cak 660 Nm.
Automobil do stotke stiže za 3,7 sekundi i nastavlja do krajnjih 250 km/h. Motor je uparen s preciznim šesterostupanjskim rucnim mjenjacem.
Kao i na modelu A4 DTM, ispušna cijev nalazi se na lijevom boku, odmah ispred stražnjeg kotaca. Za izvrsne performanse zaslužna je i niska ukupna masa automobila koja iznosi svega 1.390 kilograma.
Koncept je postavljen na 19-colne naplatke jedinstvenog dizajna, a nalik na turbinu. Za kocenje se brinu golemi ventilirajuci keramicki diskovi i celjusti sa šest klipova. Ovjes sa spiralnim oprugama opremljen je sustavom podešavanja kompresije i dinamicnim amortizerima.
Unutrašnjost se svodi samo na osnovno. Konceptni model nema stražnje sjedalo, a na tom su mjestu ugradene poprecne šipke kako bi karoserija bila kruca. Ovakav koncept s naglaskom na visoke performanse nije ostavio prostora za infotainment sustav, MMI zaslon, pa cak ni zvucnik.
Lagana školjkasta sjedala preuzeta su s modela Audi R8 GT i u njima se veže pomocu trkacih pojaseva u cetiri tocke.