Nove trake do Peličeta "tek" sredinom listopada

(D. ŠTIFANIĆ)
(D. ŠTIFANIĆ)

Kišovito ljeto značajno je, sada je to itekako jasno, poremetilo rekonstrukciju državne ceste D-66 na dionici Šijana - Peličeti. Širenje ulaza u grad s Ipsilona, iz dvotračne u četverotračnu prometnicu s dva omanja kružna toka kod Mercatora i na Stanciji Peličeti, kasni jer su oborine onemogućile normalnu dinamiku građevinskih radova.

Polaganje rubnjaka idućeg tjedna

- Probleme vezano za izvođenje radova stvara velika količina oborina. Puštanje u promet novog južnog kolnika ovisi o daljnjim vremenskim uvjetima, međutim očekujemo kako će to biti sredina listopada 2014.godine. Trenutno se izvode radovi na oborinskoj odvodnji, izmještanju elektroenergetskih instalacija te izrada gornjeg stroja kolničke konstrukcije. Početkom idućeg tjedna, a uz ranije navedene radove, nastavit će se s polaganjem rubnjaka glavne trase, izvještava nas Ivan Davidović, voditelj pulske podružnice Hrvatskih cesta koja je investitor projekta vrijednog 28,5 milijuna kuna.

Iako se na terenu čini da će nova dionica biti zgotovljena svakog trenutka jer radnici, na natječaju Hrvatskih cesta odabrane zajednica izvođača radova, Viadukta, GP Krka i Strabaga, napreduju s obzirom na brojne postavljene rubnjake, očito predstoje radovi koji će potrajati još barem mjesec dana. Čak se i na lokacijama izgradnje dva omanja, 25-metarska, kružna toka odrađuju pripremni radovi.

- Po pitanju novih kružnih raskrižja, izvedeni su zemljani radovi te dio radova na gornjem stroju kolničke konstrukcije rotora predviđeni prvom fazom, dok će se sredinom tjedna započeti s polaganjem rubnjaka na njima. Rotori će u cijelosti biti završeni u sklopu druge faze rekonstrukcije sjevernog kolnika, odnosno kada svi radovi na prometnici budu izvedeni, kaže Davidović.

Rotori s rekonstrukcijom postojeće ceste

Na dionici se, inače, uz prometnicu, gradi oborinska i fekalna odvodnja, javna rasvjeta, zeleni pojas s hortikulturnim uređenjem s obje strane, izmješta vodovodna mreža, te HEP-ove i HT instalacije, te će se graditi zaštita od buke i autobusna stajališta. Radi se o dionici od 1.564 metra s četiri prometna traka (dva traka za svaki smjer vožnje) širine 2x2x3,25 metra, a širina razdjelnog pojasa iznosit će tri metra, s pješačkim stazama širine 1,60 metra te biciklističkim stazama iste širine.

Nakon što se izgrade dvije trake nove prometnice te se promet prebaci na njih započinje rekonstrukcija postojeće prometnice i finalizacija dva rotora, dok je krajnji cilj Hrvatskih cesta, kako je istaknuo prije pokretanja projekta direktor Hrvatskih cesta Edo Kos, četverotračnu dionicu produžiti do Zračne luke Pula.

- Rekonstrukcija "Sjevernog kolnika" započinje odmah po završetka radova i puštanja prometa novim "Južnim kolnikom", zaključuje voditelj pulske ispostave Hrvatskih cesta.

Prva faza dvije trećine posla

Iako se čini da će izgradnjom nove dvotračne prometnice izvođači radova biti tek na polovici posla, Davidović nam pojašnjava da, od ukupno ugovorene količine radova, na prvu fazu otpada oko 65 posto dok na drugu fazu otpada preostalih 35 posto radova. Stoga bi rekonstrukcija postojeće prometnice vremenski trebala trajati manje nego izgradnja same nove dvotračne dionice. (Goran ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter