Zajedno s novim modelima auris i auris touring sport, toyota će na skorašnjem Paris Motor showu predstaviti novu generaciju svog monovolumena verso. Uglađeniji 2.0 D-4D motor s nižim CO2 emisijama, unaprjeđenom dinamikom i sniženom razinom vibracija i buke. S više od 300 promijenjenih dijelova i elemenata, novi verso za toyotu u Europi predstavlja u potpunosti unaprijeđen model u sredini svoga životnog ciklusa.
Prednji i stražnji dijelovi su tako dizajnirani da smanje dojam visine, uz istovremeno stavljanje naglaska na širinu. Dizajn uključuje veliku, trapezoidnu donju rešetku unutar redizajniranog prednjeg odbojnika, te manju gornju rešetku koja se proteže punom dužinom između novih prednjih svjetala.
Gornja rešetka, kojom dominira novi veći toyotin znak, postavljen niže nego kod prethodnika, uključuje kromiranu traku, koja se vizualno produžuje u sklopove prednjih svjetala kako bi se naglasila širina novog modela verso. Uz uži i agresivniji stil prednjih svjetala uključuju nova LED dnevna pozicijska svjetla (DRL), a u visokom paketu opreme isporučuje se s lampama visokog intenziteta (HID).
Sa strane velike donje rešetke, nalaze se integrirana svjetla za maglu s kromiranim obrubima. Također, rešetka uključuje piano crni lak, dvostruke kromirane trake, te donji spojler pune širine u boji karoserije, koji još jednom naglašava širinu novog modela verso, te njegovu čvrstu pojavu. S potpuno spuštenim sjedalima u drugom i trećem redu, prtljažni prostor ravne podnice novog modela verso ima dužinu od 1.575 mm, te širinu od 1.430 mm. Sa sva tri reda sjedala u uspravnom položaju, volumen prtljažnog prostora iznosi 155 litara. S preklopljenim trećim redom sjedala, volumen prtljažnika je 440 litara.
Standardni dio opreme osnovnog paketa sada uključuje prednja svjetla za maglu, Follow Me Home funkciju prednjih svjetala, te grijana, električki podesiva vanjska osvrtna zrcala s integriranim pokazivačima smjera. Najviši paket opreme donosi kožom presvučene izbočine sjedala, naslon za ruku i obloge vrata s dvostrukim vezom. Također uključuje sustav olakšanog ulaska i tipkom za paljenje motora, dvozonsku automatsku klimu, paket senzora, sjenila bočnih stražnjih prozora, 17-inčne lakometalne naplatke i prednja svjetla s lampama visokog intenziteta (HID).
U pogledu motorizacije, nudit će se pet motora. Spojen sa 6- stupanjskim ručnim mjenjačem, 126 DIN KS snažan dvolitreni D-4D dizelski motor je unaprijeđen kako bi imao veći okretni moment pri nižim okretajima motora i smanjenu razinu buke. Istovremeno, CO2 emisije su smanjene na 130 g/km. Biti će dostupan i 2,2 litreni D-CAT dizelski motor, bilo sa 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Prva izvedba razvija 177 KS i generira CO2 emisije od 159 g/km, a druga 150 KS i 178 g/km.
U ponudi će se također naći 1,6 litreni sa 132 KS i 1,8 litreni 147 KS snažni Valvematic benzinski motori, oba u kombinaciji s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Verso je prvi kompletni projekt kompanije TME, koji je uključio planiranje, dizajn, istraživanja i razvoj, te prodaju pod kapom ove europske podružnice, od samog planiranja koncepta pa nadalje, što je dio Toyotine regionalne strategije. Uz proizvodnju u pogonu Toyota Manufacturing Turkey, očekuje se da će u 2013. godini pronaći 50 tisuća kupaca što će osigurati 5-postotni udio na tržištu u tom segmentu. (K. T.)