Nova Mercedes B-klasa najsofisticiranija dosad

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ukoliko ste u potrazi za kompaktnim monovolumenom, no nemate namjeru odustati od kompletne palete luksuzne opreme, Mercedes je možda uslišao vaše molitve.

Za novu B-klasu Nijemci kažu da je novim tehnologijama najnakrcaniji model koji su dosad proizveli. Za pocetak, tu je nova platforma koja ce poslužiti i za izradu A-klase, a i niz ostalih karoserijskih izvedbi, zatim je tu citava paleta novih cetverocilindricnih dizelaša i benzinaca s direktnim ubrizgavanjem te novi šesterostupanjski rucni, odnosno sedmerostupanjski automatizirani mjenjac s dvije spojke.

Tu je i tehnologija start-stop, regenerativno kocenje i, od sigurnosne opreme, adaptivna svjetla, kontrola mrtvog kuta, kontrola kretanja u istoj traci, pomoc pri parkiranju, pomoc pri održavanju razmaka od vozila ispred, pomoc pri usponu, kao i sustav PRESAFE koji priprema putnike za sudar ukoliko 'osjeti' da je neizbježna prometna nesreca.

Kao da sve to nije dovoljno, u Mercedesu su B-klasu odlucili opremiti brojnim luksuznim detaljima, pa se Nijemci hvale postavljanjem novog standarda kvalitete interijera u tom segmentu. Treba spomenuti opcionalno presvlacenje prednje konzole rucno prošivenom kožom, kao i ugradnju 7-incnog displeja s multifunkcionalnim kontrolama.

B-klasa nema samo kvalitetan, vec i funkcionalan interijer. Stražnja klupa može se pomicati do 140 mm u jednom, odnosno drugom smjeru, što jamci varijabilnost utovarne površine od 490 do 660 litara.

S obzirom na to da je 86 mm duža, 9 mm šira i 43 mm niža, nova B-klasa izgleda dinamicnije od prethodnice, cemu svakako doprinosi atraktivniji dizajn prednje maske te bocnog profila. U Mercedesu tvrde da je njihov kompaktni monovolumen ujedno dinamicniji u vožnji zahvaljujuci neovisnom ovjesu koji je, uz nadoplatu, moguce dobiti u 20 mm nižem sportskom izdanju.

Kupci ce moci birati izmedu dva dizelaša i dva benzinca. Benzinske modele pogoni 1.6-litrena jedinica sa 122 KS i 200 Nm, odnosno 156 i 250 Nm, dok je za ljubitelje dizela rezerviran 1.8-litreni turbopunjeni cetverocilindraš sa 109 KS i 250 Nm, odnosno 136 KS i 300 Nm.

Službena premijera novog automobila najavljena je za autosalon u Frankfurtu, a pocetak prodaje vec ove jeseni.


Podijeli: Facebook Twiter