Noćni klub na željezničkom kolodvoru ostaje zatvoren do daljnjeg

Klub se trebao otvoriti u prostoru bivšeg skladišta HŽ Kargo (Danilo MEMEDOVIĆ)
Klub se trebao otvoriti u prostoru bivšeg skladišta HŽ Kargo (Danilo MEMEDOVIĆ)

Iako je vlasnik, odnosno investitor u multimedijalni Cargo klub na željezničkom kolodvoru, Enes Ibrahimović u nekoliko navrata dosad najavio da je otvorenje kluba pitanje dana, posljednji put krajem lipnja ove godine, vrata Cargo kluba još su zatvorena. Štoviše, posljednje, doduše neslužbene informacije, govore da se klub uopće neće niti otvoriti. Ni sutra, ni preksutra, ni idućih godina. Gdje je zapelo i zbog čega klub još nije otvoren, a već je odavno spreman i opremljen za početak rada, upitali smo Ibrahimovića, no odgovor nismo dobili. Kratko nam je samo poručio da nema komentara.

Grad insistira na provođenju odredbi

Sličan upit, hoće li se, i kada, odnosno, da li je točna informacija da klub od Grada Pule uopće neće dobiti dozvolu, uputili smo nadležne gradske odjele.

- Grad Pula nije nadležan za izdavanje dozvola za rad, već je to u ingerenciji Službe za gospodarstvo Ureda državne uprave Istarske županije. Grad Pula uređuje radno vrijeme ugostiteljskih objekata sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti, odnosno Odluci o radnom vremenu u ugostiteljskoj djelatnosti ovisno o tome u koju se skupinu svrsta pojedini ugostiteljski objekt u odnosu na uvjete koje zadovoljava, izvijestili su iz Odsjeka za informiranje Grada Pule, dodavši da Grad Pula u ovom slučaju ima ograničen utjecaj budući je riječ o privatnoj investiciji, no insistirat će na poštivanju svih onih odredbi koje Grad propisuje, od poštivanja razine buke i radnog vremena, do poštivanja javnog reda i mira.

Priča oko Cargo kluba, podsjetimo, puni novinske stupce već dugo, od kraja ljeta 2014. godine kada se zapravo prvi put u javnosti pojavila informacija da će se u bivšem skladištu HŽ karga otvoriti narodnjački klub. Otad, pa sve do danas, nanizalo se puno događaja oko njegovog otvaranja, a informacije što će se ondje zapravo biti stizale su na kapaljku. Ibrahimović je na početku cijele priče demantirao otvaranje bilo kakvog kluba, kazavši da skladište ima u najmu i da još ne zna što će, i da li će ga, prenamijeniti u neki drugi prostor. U međuvremenu su okolni stanari, mještani Mjesnog odbora Arena, počeli prikupljati peticiju da se ondje zabrani otvaranje kluba, navodeći niz problema koji dolaze s njegovim otvaranjem poput nesnosne buke, opijanja po parkovima, nedostatak parkirnih mjesta, neprimjerena zona za otvaranje bara. Paralelno s peticijom, ispostavilo se da je namjera investitora Ibrahimovića ipak otvaranje bara, naziva Cargo klub koji, kako je bio istaknuo, ne bi bio narodnjački klub, već multimedijalni centar u kojem bi se odvijali razni sadržaji.

Koncept Cargo kluba, pokušao je u svibnju ove godine predstaviti vijećnicima MO Arena i građanima, no sastanak je, što se tiče građana, bio neuspješan i njima se nikakva prezentacija, niti dogovor, nije dogodio. Štoviše, odnosi su se zaoštrili, usprkos činjenici da je Ibrahimović, nešto kasnije, organizirao prezentaciju kluba za sve zainteresirane, a sve kako bi im pokazao da buke i nereda neće biti. Međutim, otad se stvari nisu mrdnule s mjesta, a takav status quo traje i danas.

Stanari traže zabranu noćnog rada

Miruju i stanari. Posljednje što su rekli bilo je u lipnju ove godine kada su nas izvijestili da osim zahtjeva za odbijanje dozvole za noćni rad od tada nisu poduzimali daljnje korake. Tada je, a vjerojatno je posrijedi i sada, problem bio što investitor još uvijek nije kompletirao potrebnu dokumentaciju za izdavanje dozvole za rad. Ona se dobiva, podsjetimo, nakon zadovoljavanja minimalnih tehničkih uvjeta. Stanari su, podsjetimo i to, od gradonačelnika u svojim zahtjevima zatražili upravo to - zabranu izdavanja dozvole za noćni rad. (Nera SOFTIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter