Njemački turisti najviše pitaju za Istru

Ovog ljeta zabilježen je rekordan posjet njemačkih turista (M. ANGELINI)
Ovog ljeta zabilježen je rekordan posjet njemačkih turista (M. ANGELINI)

Već nekoliko godina najveći njemački automobilski klub ADAC Istru reklamira bez posebnih izdataka za oglasni prostor. Za to su zaduženi njemački turisti, koji prema podacima ovog kluba tijekom ljeta najviše pitaju kojim putem doputovati do Poluotoka. Naime, Istra je, prema njihovom istraživanju pod nazivom "Gdje automobilisti provode godišnji odmor?", koje provode svake godine na kraju ljetne turističke sezone, najtraženija regija u Europi.

Ovo istraživanje obuhvaća podatke o korištenju ADAC-ovog alata Routenplanner, koji se koristi kao informacija za trasiranje itinerara iz Njemačke prema destinacijama u kojima Nijemci provode godišnji odmor.

Prema tom istraživanju, Nijemci su ove godine više pitali za Istru nego lani. Njezin udio u ukupnim upitima povećao se na 6,7 posto nakon ljetne sezone 2012. s 5,1 posto u 2010. Zanimljivo je da je Istra po broju upita pretekla neke razvikane europske turističke regije.

Nakon Istre najviše je upita za Južni Tirol, zatim za jezero Garda, njihovu omiljenu vikend-destinaciju, Gornju Bavarsku te talijansku regiju Friuli-Venezia Giulia.

Uz to, i cijela je Hrvatska ovog ljeta bila traženija te zauzima treće mjesto sa 7,6 posto upita, dok je na prvom i dalje Njemačka s 35 posto, a druga Italija s 18,4 posto.

- U ovom istraživanju vrlo je bitno sagledati trend vezan za pojedinu destinaciju, a on je za Hrvatsku i Istru iz godine u godinu povoljniji. Hrvatska je povećala svoj udio u istraživanju među državama, što potvrđuje izuzetno dobre rezultate ovogodišnje sezone s njemačkog tržišta i popularnost među njemačkim automobilistima.

Istra je dodatno učvrstila vodeću poziciju među regijama i potvrdila primat među kamping destinacijama, što je vrlo bitno kad se sagleda da su među konkurencijom obuhvaćene vodeće regionalne destinacije Europe, komentirao nam je ovu objavu ADAC-a voditelj ispostave predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Muenchenu Romeo Draghicchio.

Istraživanje je provedeno na uzorku od 1,3 milijuna upita korisnika ADAC-ova Routenplannera, koji i dalje ostaje njihova najkorištenija usluga usprkos sve većem korištenju navigacijskih sistema za automobile. Routenplanner je dostupan na internetskim stranicama ADAC-a ili izravno u poslovnicama najvećeg autokluba u Europi za 18 milijuna članova.

Treba također spomenuti da je ova godina rekordna što se tiče dolazaka i noćenja turista iz Njemačke u Hrvatskoj pa time i u najturističkijoj regiji - Istri. U Istri je ove godine do kraja listopada boravilo 746 tisuća njemačkih turista koji su ostvarili 6,5 milijuna noćenja, što je značajan rast od 12 posto.

Na razini države od početka godine do kraja listopada ostvareno je 1,8 milijuna dolazaka, što je također rast od 12 posto, te 14,7 milijuna noćenja, što predstavlja plus od 13 posto. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter