Njemački TUI razmišlja o ulaganju u Brijune

(M.ANGELINI)
(M.ANGELINI)

Jedan od najvećih svjetskih organizatora putovanja TUI osim što je za vrijeme berlinskog turističkog sajma ITB najavio veći broj putnika iz Njemačke za sezonu 2015., pokazao je i interes za investiranje u dubrovačke turističke objekte u Kuparima, a nije isključena mogućnost da će se javiti i na pozivni natječaj za upravljanje turističkim objektima na Brijunima.

Potvrdio je to nakon sastanka s ministrom turizma Darkom Lorencinom u njihovom sjedištu u centru Berlina zamjenik izvrsnog direktora tvrtke TUI Group Johan Lundgren. Naime, njemački je TUI na hrvatsko tržiste ušao prije dvije godine osnivanjem nove turističke tvrtke Karisma Hotels Adriatic zajedno s meksičkim hotelskim lancem Karisma te Agrokorom koji vodi bivsi ministar turizma Veljko Ostojić.

- U Hrvatskoj ima predivnih mjesta za koje smo zainteresirani. Vaša zemlja jos uvijek nije istražena i za nas je bitno da dalje radimo s našim partnerima i nalazimo hotele koji će nam odgovarati i našim klijentima. Vjerujem da  u Hrvatskoj imamo velik potencijal i očekujemo veliki rast u narednim godinama ne samo s njemačkog, nego i ostalih tržišta koje pokrivamo. Ove godine za Hrvatsku smo povećali kapacitete i buking je obećavajući. Prema našim planovima ove ćemo godine ostvariti ogroman turistički promet, a porast je troznamenkasti. Daleko smo još pod onih brojki koje smo imali u Hrvatskoj prije dvadeset godina, ali porast koji ćemo imati ove godine je značajan. Jadran je predivan dio Mediterana i jedistven je, kazao je Lundgren. Izjavio je da mu je želja za pet godina doseći brojku od 500 tisuća putnika u Hrvatskoj.  (Iz Berlina Barbara BAN)

VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU OD PETKA


Podijeli: Facebook Twiter