Nissan Patrol - luksuz za divljinu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Suvereni terenac u svom sedmom izdanju donosi i nikad vece kolicine luksuza pa mu se uz znanu offroad komponentu slobodno može dodati i ona koja karakterizira SUV automobile.

U potpunoj diskreciji, na glamuroznom VIP partiju organiziranom u Abu Dabiju, najvecem, najbogatijem i glavnom emiratu Ujedinjenih Arapskih Emirata, Nissan je prošlog tjedna predstavio novu, ukupno sedmu generaciju svog najmocnijeg vozila - terenca Patrol. Iako povrijedene taštine jer nisu bili dio ekipe koja je prva ugledala prinovu, novinari su munjevito reagirali i vijest je krenula u svijet. I, koje su prve impresije?



Patrol je naravno ostao Patrol, dakle jedno od pet apsolutno najsuverenijih civilnih vozila na svijetu, ali je uz dakle znanu off road komponentu postao i nikad više - on road. Drugim rijecima, Patrol je u svojoj unutrašnjosti uvažio apsolutnu potrebu za luksuzom te se na taj nacin maksimalno približio SUV svijetu. Koža, plemeniti materijali, vrhunske plasticne obloge, kromirani detalji, debeli "tapecirung" samo su dijelovi prestiža.

Funkcionalnost je takoder velika a od ove generacije i putnici u trecem redu sjedala, Patrol ima mjesta za sedam putnika, ce moci sjediti sasvim komotno. Vanjštinom Patrola pak dominira novodizajnirana maska koja samo evoluira jako dobro poznate, i s drugih modela, Nissanove konture.



Osim standardnog ovjesa, u ovoj generaciji pronalazimo i HBMC sustav odnosno "Hydraulic Body Motion Control" što ce reci da sada imamo i hidraulicki ovjes što vožnju ovim glomaznim terencem može uciniti i vrlo udobnom. Patrol u uobicajenoj cestovnoj upotrebi ima pogon na stražnju osovinu, a uz integralni pogon moguca je i blokada diferencijala što omogucava savladavanje najtežih terena. Takoder, pogon i ovjes se mogu namještati na nekoliko nacina ovisno o podlozi - pijesak, cesta, stijene ili snijeg - a jedna od najvecih zanimljivosti je i V8 5,6 litarski benzinski agregat snage 400 KS kojeg karakterizira i 560 Nm okretnog momenta.

Nikad više off, ali i nikad više on road, Patrol nastavlja sjajni niz. Prodaja mu starta u prvom tromjesecju ove godine a cijene, barem okvirno, mogu se smjestiti izmedu 400 i 600 tisuca kuna.


Podijeli: Facebook Twiter