Nissan murano postao dizelaš

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Murano se na hrvatskom tržištu pojavio i s dizelskim motorom. U murano je ugradena poboljšana inacica Nissanova 2,5-litrenog motora s cetiri cilindra koji nudi kombinaciju lako dostupnog okretnog momenta, ugladenosti i smanjenja potrošnje i emisija, što je u skladu s europskim tržišnim trendovima.

Razvija 190 KS i 450 Nm okretnog momenta, s okretnim momentom i krivuljom snage koji osiguravaju ugladene performanse zahvaljujuci snažnom motoru, što odlicno upotpunjuje muranovu osobnost.

Promjene na motoru ukljucuju novi sustav izravnog ubrizgavanja koji odsad radi na 2.000 bara, a to povecanje tlaka znaci da se gorivo još finije raspršuje, što omogucuje potpunije izgaranje.

Nova glava cilindra s paralelnim otvorima povecava ucinak vrtloženja tijekom izgaranja i bolje ujednacava usis i ispuh, dok novi turbopunjac s promjenjivim nagibom lopatica (VNT) s elektricnim upravljanjem nudi brži odziv od prijašnjeg hidraulickog sustava.

Motor takoder sadrži filtar krutih cestica (DPF), što muranu omogucava uskladenost s normom za zaštitu okoliša EURO 5. Motor se nudi kao jedinstveni pogon sa šesterostupanjskim automatskim mjenjacem koji pruža ugladene, neprimjetne promjene brzina te jamci bezbrižnu i laku vožnju.


Podijeli: Facebook Twiter