Nissan invitation - avangarda po poznatim notama

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nissan nastavlja s odlucnim koracima u cilju osvajanja pozicije najprodavanijeg japanskog proizvodaca automobila u Europi. Nakon jukea, pomalo avangardnog SUV-a B segmenta i konzervativne, globalne micre, krece u osvajanje zahtjevnije publike u kategoriji automobila do cetiri metra. Naziv, još uvijek konceptnog, automobila je invitation a vec i površno razgledavanje otkriva kako se radi o nasljedniku - notea. Dakle moderne linije, kvalitetni materijali, obilje prostora i fleksibilnost.

Dizajn vanjštine je vrlo dinamican i privlacan. Svjetla su oštro zakošena i naprosto "uvucena" u karoseriju, a u svom prednjem dijelu se stapaju s prepoznatljivom, nissanovskom maskom. Naglašeni odbojnik sugerira vjetrobransko staklo pod velikim nagibom i direktni je ustupak želji da se koeficijent aerodinamicnosti svede što je moguce niže, možda cak i do 0,25.

Zanimljiva je i linija krova što se u luku spušta prema stražnjem kraju. A tamo slijede nova iznenadenja. Ponajprije dinamicna su i peta vrata, a posebno veseli oblik svjetala što se stapaju s "C" nosacima. Odbojnik pak "krije" ispušne cijevi što ce u višim paketima opreme imati i kromirane završetke.



Unutrašnjost je atraktivna, a ono što ce dodatno isticati pripadnost ovom japanskom automobilskom brandu je upravljac. Instrument ploca je pregledna i jednostavna, a središnja konzola apsolutno odlazi u zonu najnovijih tendencija što uvažavaju najnovije komunikacijske i zabavne uredaje te njihovu integraciju u invitation.

Unutar korporacije gdje glavnu rijec vodi Renault, neprestano se radi na produkciji tehnološki najnaprednijih motora. Uz "downsizing" karakterizira ih velika snaga, a ono što je možda najbitnije - potrošnja i emisija CO2 su im sve niži i niži.

Nissan ne krije - invitation ce imati vecinu motora što emitiraju manje od 100 grama CO2 po prijedenom kilometru. Jasno je stoga da bi se prosjecna potrošnja kod najefikasnijih mogla u prosjeku kretati oko 3,5 litara na 100 kilometara.

Svjetsku premijeru invitation ce imati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi, a pocetak prodaje planiran je u drugom dijelu 2013. godine. Koliko ce biti izmijenjen današnji, prototipski izgled? Sudeci prema nizu Nissanovih automobila, jukeu ponajprije, vrlo je vjerojatno da bi invitation mogao zadržati upravo ovakav, avangardniji i u svakom slucaju privlacan izgled.


Podijeli: Facebook Twiter