Budući da turističku ponudu većim dijelom čine i ugostitelji, Grad Pula odavno je počeo s uvođenjem reda i plana u taj vid turizma pa je donio niz odluka o komunalnom redu kojima se regulira kako trebaju izgledati i djelovati ugostiteljski objekti u Puli, a sve to da bi poboljšali ponudu i grad učinili ljepšim i uređenijim. Nažalost, neki se ugostitelji tih odluka uopće ne pridržavaju i konstantno ih krše.
- Grad Pula već godinama nastoji uvesti komunalni red. Dosad smo učinili puno, no to ne ide preko noći. To je proces koji traje, želja nam je zaista uspostaviti red da bi grad izgledao ljepši i pristojniji, rekao nam je nadležni pročelnik Damir Prhat .
- Nije točno da Grad ne čini ništa po tom pitanju, sve prekršitelje koje vidimo, kažnjavamo. Samo do početka ove godine zbog kršenja odluka o komunalnom redu naplaćeno je 187.350 kuna kazni, a mnogima je upućen i dopis kojim se upozoravaju vlasnik ili zakupac da uklone nepravilnosti jer će im u suprotnom biti otkazan ugovor, rekao nam je Prhat.
Najveći iznos naplaćen je od tvrtke Jastreb, nad kojom je nedavno provedena ovrha te je iseljena iz prostora. Utvrđeno je da je prije krajnje mjere od te tvrtke naplaćeno čak 20 tisuća kuna mandatnih kazni. Drugi po redu među najvećim prekršiteljima je ugostiteljski objekt Lito s 13 tisuća kuna, potom restoran Nono, od kojeg je naplaćeno 11 tisuća kuna.
- Izvješće o naplaćenim kaznama i odredbama koje je uputilo komunalno redarstvo bit će nam pokazatelj kako da se ponašamo i organiziramo u tom dijelu iduće sezone, kada očekujemo da će se svi pridržavati utvrđenih pravila, zaključio je Prhat. (Nera SOFTIĆ)
CIJELI TEKST U TISKANOM IZDANJU.