"Neodoljiva Hrvatska" za Guinnessovu knjigu rekorda

Katalog možda s trona u Guinnessovoj knjizi izgura njemački modni katalog (V. TOLIĆ)
Katalog možda s trona u Guinnessovoj knjizi izgura njemački modni katalog (V. TOLIĆ)

- Nema nikakvih kontroverzi s ovim katalogom. Ni u kojem smislu nije politički obojen. To je sto posto hrvatski proizvod o prelijepoj našoj Hrvatskoj koja zaista ima sve predispozicije da, ako je ljudima stalo, bude sjajna zemlja. U tri godine rada na ovom katalogu surađivali smo s toliko vrijednih i kreativnih domaćih stručnjaka, i kad vidite taj ljudski potencijal, zaista vam bude teško u kojem je stanju ova zemlja, kaže nam uvodno Sunčana Matić iz zagrebačke agencije Lux Promocija, autorica i voditeljica projekta najvećeg hrvatskog kataloga "Neodoljiva Hrvatska", koji je u ponedjeljak, uz poznate istarske vinare Capo, Trapan, Sirotić, Zigante te nastup mladog, međunarodno priznatog saksofonista Igora Geržine, predstavljen na 17. katu zagrebačkog hotela Westin.

S 1,4 metra širine, 1,7 metara visine, 378 stranica, 800 kvadrata papira teškog stotinjak kilograma, službeno je kandidiran za najveći katalog na svijetu u Guinnessovoj knjizi rekorda. Ukoliko u tome uskoro uspije, s trona će skinuti već deset godina star rekord koji još uvijek drži jedan njemački modni katalog.

No, glavni mu je cilj, ističe ona, promocija hrvatskih ljepota te pozicioniranje Hrvatske ravnopravnom i konkurentnom članicom EU-a privlačnom investitorima.

Katalog "Neodoljiva Hrvatska" (Irresistible Croatia) plod je trogodišnjeg rada 50-ak multidisciplinarnih stručnjaka iz cijele Hrvatske i predstavlja sve najvažnije hrvatske atrakcije, povijesnu i kulturnu baštinu, brojne prirodne ljepote, tradiciju, običaje, ljude, gospodarstvo, sportske uspjehe te posebno turističku ponudu. Ambicija mu je da otvori novo, moderno poglavlje u promidžbi Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije, ali i države zanimljive za poslovna ulaganja.

- Primjerice, i Halal je također ušao u katalog; Hrvatska je jedna od rijetkih zemalja članica EU-a koja ima i službeno registriranu Halal normu. Time želimo iz arapskih zemalja privući ne samo posjetitelje, nego i ulagače, veli Matić. Halal turizam je u 2011. u ukupnoj turističkoj ponudi iznosio 126,1 milijardu američkih dolara, ili 12,3 posto cjelokupne svjetske turističke zarade.

Hrvatska je, dodaje, lider u nautičkom turizmu, što potvrđuje ACI s 30 godina poslovanja, dok je u Hrvatskoj još prije 150 godina otvoreno prvo europsko turističko društvo vezano na zdravstveni turizam. (Z. ANGELESKI)

CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter