Kada je golf igralište pocelo s radom, mislio sam da to s nama nece imati nikakve veze, niti da ce tamošnji gosti iz Savudrije dolaziti kod nas u Petroviju. Medutim, ugodno sam iznenaden i jako zadovoljan jer nam golferi dolaze i traže najbolje. Ne pitaju za cijene i odlicna su klijentela koja inace ne bi dolazila, rekao nam je vlasnik konobe Edi Prodan kada smo ga pitali ima li koristi od golf terena, prvog u Istri otvorenog prije osam mjeseci u sklopu Kempinski Adriatic Resorta u Savudriji.
Prodan veli da svi imaju koristi od golfa, a tako misle i njegovi kolege vlasnici drugih ugostiteljskih objekata na Bujštini kojima golferi dolaze na preporuku direkcije golf centra. Golferi se znaju požaliti, reci ce Prodan, zato što u okolici nema još golf terena na kojima bi rado igrali.
Na golf terenu u Crvenom Vrhu, prema rijecima njegova direktora Dušana Del'Negra, od otvorenja pocetkom kolovoza do Božica igralo je više od pet tisuca igraca, što je jako dobar rezultat. Za razliku od Slovenije, koja ima cak 13 igrališta i od sedam do deset tisuca prodanih dnevnih karata u osam mjeseci, ovaj jedini istarski ima ogroman potencijal jer je otvoren 365 dana u godini.
Savudrija je primamljivo odredište jer je blizu i lako dostupna s obzirom na to da u ovom dijelu Europe do Muenchena ima cak 180 tisuca ljubitelja ovog sporta. Zasad mahom dolaze Slovenci, Austrijanci i Talijani jer je hotel Kempinski poceo s radom u kolovozu i nisu se mogli sklopiti ugovori s touroperatorima. Ove godine ocekuju golfere i s Islanda, iz Norveške, Švedske te bliže okolice.
"Golf je odlican proizvod, želio bih da se oko njega stvori pozitivna klima jer posao koji radimo pionirski je za Hrvatsku. Naše pozitivno poslovanje je bitno jer se na golf centar vezuju naši zaposlenici, ali i dobavljaci, pekari, male firme, ugostitelji i svi ostali s kojima suradujemo. Promocija Istre na stranim tržištima tek ce poceti, a zajedno cemo uskoro u Becu nastupiti s ugostiteljima, vinarima i maslinarima", veli Del'Negro.
Golferi posjecuju ugostitelje u širom okruženju - Bušcinu kod Umaga, Villu Rosettu, Maruzzellu u Zambratiji, Stari podrum u Momjanu, Marinu u Kremenju i San Rocco. Proizvodaci kvalitetnih vina i maslinovih ulja marki Cuj i Degrassi od pocetka godine dosad su ugostili na vodenim degustacijama u svojim kušaonicama 15 golferskih grupa.(Piše Tanja KOCIJANCIC)
OVO JE DIO REPORTAŽE S BUJŠTINE KOJU MOŽETE U CIJELOSTI PROCITATI U DANAŠNJEM GLASU ISTRE