Neki će putovati, ali 2018. će se ipak čekati kod kuće

Isteklo je pravo korištenja fotografije

Loše vrijeme i loša vremenska prognoza, nažalost, pokvarile su mnoge predviđene blagdanske događaje netom prije samog dočeka. Jučer su, a bit će i danas otkazani mnogi koncerti na otvorenom. No, još je dva dana ostalo do dočeka i zabave još ima. Koncert Urbana&4 koji se trebao održati u četvrtak, održat će se sutra, u petak u 20.30 sati na Portarati. Izvođači koji su bili predviđeni za taj dan, nažalost neće nastupiti.

Najava hladnog vala

Dan prije dočeka, u subotu ujutro će se nadalje održati i koncert Vesne Nežić Ružić i Duo magnolija, a predviđena je i tradicionalna novogodišnja fritaja. Istoga dana, ali u večernjima satima, oni željne malo drukčije zabave, mogu otići do hotela Park Plaza Histria gdje se održavaju jazz večeri. Na sam dan dočeka, u nedjelju, osim zabave koja je predviđena u cijelom gradu, na Trgu kralja Tomislava organiziran je doček Nove godine u podne. Vrijedi ga posjetiti, posebno oni koji zbog ovih ili onih razloga ne mogu dočekati 2018. godinu u ponoć na Forumu. Zadnji dan 2017. točno u podne u Actors studiju nastupit će i pulski rock cover sastav CherryBombz.

Možda zbog najave lošeg vremena ili zbog slijeganja "dojmova" nakon božićnog blagovanja, ali jučer Puljani nikako nisu bili raspoloženi podijeliti s nama gdje planiraju dočekati novu 2018. godinu. I dok jedni najradije ostaju kod kuće, drugi su odlučili otputovati za doček Nove godine u neku od europskih destinacija. Iako je u Puli standardni doček na Forumu gdje će Puljane ove godine zabavljati Prljavo kazalište i The Night Express Band, uz nezaobilazni vatromet u ponoć, neki su se ipak odlučili ostati kod kuće, što zbog manjka novčanih sredstava, što zbog hladnoće.

Doček u Beogradu i Barceloni

Nekolicina će ih ipak otići na planirana putovanja, mahom u susjedne zemlje, a neki čak i dalje, u toplije krajeve. No, kako se kaže, na kraju i nije ni bitno kamo se ide, važno je s kime.

- Za Novu godinu ići ću u Beograd. Putujem u petak. Idem sa svojim najboljim prijateljem i s jednom kolegicom iz Zagreba, otkrila nam je tako Ela Kupres Đorđević.

Za razliku od nje, Andrija Terzić ostaje kući s familijom za doček Nove godine, a doma će biti i Hadisa i Armin Smajić koji su Novu godinu odlučili proslaviti doma, kao i Davorka Tenčić-Radočaj, koja nam je kratko prokomentirala odluku: "Pa gdje da idem kad jedva preživljavamo".

- Za Novu godinu idem u Barcelonu. Tamo sam živio šest godina. Nismo znali gdje da idemo, a tamo imam puno prijatelja i našli smo jeftin smještaj pa je odluka došla sama od sebe, rekao nam je pak Carlos Fagin. (N. SOFTIĆ, A. LONČARIĆ)