Dužobalna brodska linija od Rijeke do Dubrovnika po svemu ce sudeci, nakon više od šezdeset godina postojanja, biti svedena samo na ljetnu sezonu, i to zbog neisplativosti njenog cjelogodišnjeg održavanja.
Iako niti u Agenciji za linijski obalni pomorski promet niti u Jadroliniji nitko nije htio službeno to potvrditi, ocekuje se da ce odluka o njenom ukidanju biti prihvacena na iducoj sjednici Upravnog vijeca agencije.
Dužobalna linija, kojom brodovi Jadrolinije povezuju gradove i otoke duž hrvatske obale još od 1947., odlukom agencije vec je privremeno ukinuta do kraja veljace ove godine, kada se ocekuje odluka o njenoj daljnjoj sudbini.
Najizglednije je da ce ubuduce biti sezonskog karaktera, odnosno da ce brodovi ploviti samo za vrijeme ljetne sezone kada popunjenost kapaciteta osigurava kakvu-takvu isplativost. Tome u prilog govore i službeni podaci Agencije za linijski obalni pomorski promet prema kojima je Rijeka - Dubrovnik linija s najvecim padom prometa na Jadranu u proteklih nekoliko godina.
Samo u 2009. godini zabilježen je pad broja prevezenih putnika i vozila od 17 posto u odnosu na godinu ranije, a u usporedbi s 2004. godinom, kada je prevezeno 156.436 putnika i 27.027 vozila, promet na liniji u prošloj je godini prepolovljen, tocnije, prevezena su svega 80.534 putnika i 13.545 vozila.
Još su porazniji podaci o broju prodanih karata izvan turisticke sezone. Tako je, primjerice, u studenom prošle godine u Rijeci na svih devet putovanja ukrcan 261 putnik i 78 vozila, u prosincu 341 putnik i 96 vozila na sedam putovanja, a na šest putovanja u sijecnju ove godine 272 putnika i 40 vozila.