Negodovanja zbog blata oko rotora

(D. MEMEDOVIĆ)
(D. MEMEDOVIĆ)

Vozači koji prolaze ulazom u grad u Šijani, velikim kružnim tokom kojim je Pula konačno riješila čvorište Šijana do prije koju godinu izuzetno začepljeno dvama raskrižjima i semaforima, i dalje se ne mire s regulacijom prometa uslijed radova u samom rotoru. Naime, zbog izgradnje velike retencije unutar kružnog toka, kojom se namjerava riješiti problem plavljenja, kako kružnog toka tako i obližnje Industrijske zone s trgovačkim centrima i bankama, vozačima je "oduzet" unutarnji prometni trak rotora.

Vozačima prijeti blato

O intenzitetu radova već smo pisali, naizgled se čini da je uistinu potrebno 18 mjeseci, koliki je rok, da se iskopa velika rupa unutar rotora u koju će biti smještene retencijske građevine, otvoreni jarci, upojni bunari, cijevni propusti te drenažni sustav čija je osnovna namjena zaustavljanje plavljenja tog područja. Iskopana zemlja vozi se kamionima na predviđeno mjesto u Boškaricu, a iako su izvođači naveli da upravo zbog toga kamioni prvo naprave krug po za promet zatvorenoj prometnoj traci rotora da skinu zemlju s kotača, vozači tvrde da ju itekako ostavljaju po prometnici i time dovode u opasnost njihovo prometovanje.

- Zvuči sramotno izjava radnika na velikom kružnom toku da kamioni koji odvoze zemlju s rotora naprave dva kruga po gradilištu kako ne bi prljali prometnicu blatom jer svejedno je prometnica puna blata. Za nas vozače to je itekako opasno jer po ovakvom vremenu vozila klize. Nije mi jasno kako na drugom velikom gradilištu, onom trgovačkog centra podno Kaštanjera uz obilaznicu radnici po izlasku kamiona na cestu odmah čiste prometnicu i zašto se barem tako nije moglo i na rotoru. O intenzitetu radova na rotoru bespredmetno je i pričati, bageri većinom stoje, a oni su nepotrebno zauzeli cijelu jednu traku prometa kružnim tokom. Vidljivo je da su se kamioni koji odvoze zemlju mogli uključivati u promet kao i svi mi ostali vozači, ovako je uistinu sramotno. Što će tek biti kada počne turistička sezona, u dahu nam je ispričao ogorčeni čitatelj.

Upitan intenzitet radova

Inače, vrijednost investicije Hrvatskih voda na rotoru iznosi 35,87 milijuna kuna, a nakon izgradnje retencije Grad namjerava urediti rotor dijelom rješenja pulskog dizajnera Deana Skire, te uz cestu urediti i kišne vrtove koji će također skupljati sve oborinske vode, čak i one iz Šijanske šume, te puniti retenciju iz koje će se polako otpuštati u sustav odvodnje. (G. ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter