Zašto dosta T-mobile korisnika nije dobilo racune za prosinac, a sada su, nedavno, dobili opomene koje se naplacuju po 9 kuna, požalio nam se nedavno jedan citatelj. Prema njegovim rijecima, do sijecnja su im racune T-coma i T-mobilea dostavljali djelatnici Hrvatske pošte, a od sijecnja se dostavljac promijenio pa sumnja da je to uzrok kašnjenju.
Požalio se da mora platiti trošak opomene za racun koji nije dobio te da je iz razgovora sa službom za korisnike doznao da, ako želi dobivati racun na vrijeme, mora zvati svaki mjesec da bi ga dobio na e-mail adresu.
Jesu li imali pritužbi na neisporucivanje racuna za usluge telefonije na Poreštini i što uciniti u tom slucaju, raspitali smo se u odjelu za odnose s javnošcu u Hrvatskom telekomu.
"Dostavna služba City Ex na podrucju Grada Poreca vec nekoliko godina dostavlja T-mobile racune, a od 1. sijecnja ove godine City Ex je za HT preuzeo dostavnu službu i za odredena naselja iz šire okolice Poreca.
Cinjenica je da su moguce situacije u kojima distributer nije u mogucnosti ispostaviti racun korisniku, primjerice ako na adresi primatelja nema sanducica za poštu, adresa nije potpuna i slicno, no s obzirom da korisnicka služba HT-a nije zabilježila povecan broj korisnickih pritužbi vezanih uz neisporuku racuna na podrucju Poreca, možemo zakljuciti kako je rijec o pojedinacnim slucajevima.
Obzirom da ne raspolažemo podacima korisnika koji tvrde da nisu primili racun T-mobilea za prosinac, nismo u mogucnosti izvršiti detaljnu provjeru, no za sve pojedinacne slucajeve, korisnicima je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu na raspolaganju naša služba za korisnike ciji ce djelatnici uciniti sve potrebno kako bi se otklonile eventualne nepravilnosti, vele iz Hrvatskog telekoma.
Dodaju da korisnici imaju mogucnost dostave racuna putem usluge e-racun, odnosno putem elektronicke pošte. U tom slucaju korisnici se ne moraju brinuti o eventualnom gubitku racuna, a i smanjena je papirologija u korist ekologije. Jednom kada korisnik dogovori ovu uslugu, racun ce primati svakog iduceg mjeseca na svoju e-mail adresu.
Iz HT-a su nam potvrdili da se u slucaju nepodmirenih troškova racuna šalje opomena te je u roku od osam dana potrebno podmiriti racun, a valja reci da se prva pisana opomena poslana u posljednjih 12 mjeseci ne naplacuje.
Dakle, nedobivanje racuna ne odgada njegovo placanje, a korisnici, ako im racun ne stigne na vrijeme do kucnog praga, imaju mogucnost besplatno doci do njega prije placanja dodatnih troškova opomene.